Jag har alltså lyckats tappa bort mitt leg, för ett år sedan. Inte tagit tag i det, utan levt med mitt pass i väskan när jag ska in på systemet och köpa tobak, krogen, och liknande. Nu i lördags, så försvann även mitt pass. Jag har kollat med Polisen och alla tänkbara personer. Om nu inte mitt leg skulle dyka upp, har någon nån lösning på det här? Provisoriskt pass? Jag bor i Linköping. Så jag har inte direkt nära till Arlanda där man kan få ett "snabb-pass" för en utlandsresa. Jag måste också skicka hem personbevis. Jag åker på fredag. Hur ska jag lösa detta? Svar uppskattas! Har panik över redan beställda tågbiljetter mm.