2010-11-01, 18:37
Medlem
pungluders avatar
funderar starkt på att skaffa tung hund, typ pitbull doggo argentino eller dobberman.
bor i ett halv ghetto område med mycket suspekt folk.
personrån förekommer titt som tätt.
jag har inte mycket muskler å kan inte slåss, därför tänkte jag att en kötthund kan trygga mej(och min guldkedja, den e tung )

nån som har tips om hur man tränar upp hunden till att slita sönder skinn å ben??
2010-11-01, 18:40
Medlem
Roxanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pungluder
funderar starkt på att skaffa tung hund, typ pitbull doggo argentino eller dobberman.
bor i ett halv ghetto område med mycket suspekt folk.
personrån förekommer titt som tätt.
jag har inte mycket muskler å kan inte slåss, därför tänkte jag att en kötthund kan trygga mej(och min guldkedja, den e tung )

nån som har tips om hur man tränar upp hunden till att slita sönder skinn å ben??

Om du är tjej: skaffa stor svartsjuk pojkvän med kort stubin. han skyddar dig mot alla Adidasyallas.
Om du är kille: skaffa pung, hjärna & muskler.
2010-11-01, 18:43
Medlem
pungluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
Om du är tjej: skaffa stor svartsjuk pojkvän med kort stubin. han skyddar dig mot alla Adidasyallas.
Om du är kille: skaffa pung, hjärna & muskler.
hund är bättre, annars måste man köra anabola å hela skiten.
2010-11-01, 18:48
Bannlyst
köp en dobermann om du kan ge den ett värdigt liv, pitbull är inte särskilt beskyddande och man måste träna dom till att skydda isåfall, medans dobermann har det i blodet.

fast var beredd på mycket jobb med hunden, dobermann är överjävligt krävande.
2010-11-01, 20:16
Medlem
ODHGABFEs avatar
Eller så låter du hundarna va ifred ditt jävla svin och låt dom bli uppfostrade till normala hundar

Köp ett gym kort och börja med mma istället
2010-11-01, 20:41
Medlem
Boggas avatar
Köp ett automatgevär (går säkert att kirra en AK47:a billigt från somaliern på hörnet) sen knäpper du så många "suspekta" människor du hinner innan polisen tar dig. Då slipper vi få fler pitbulls/amstaffs i fel händer...
2010-11-01, 21:13
Medlem
TheBusters avatar
Satsa pengarna på att köpa dig 2 små kulimplantat. Som du kan operera in i skinflärpen du har under klittan
2010-11-01, 21:50
Medlem
tankgrls avatar
Köp dig en dobermann, du kommer vara fullt upptagen med att springa på kurser och besöka brukshundsklubben och du kommer aldrig vara hemma och därmed är risken för att du ska bli rånad hemma på din gata minimal. I annat fall så äter vovven upp lägenheten för dig och du kommer snart tröttna på att hela tiden behöva köpa nya möbler/skor/sängkläder/mobil/allt-som-inte-är-fastspikat. Dobermann är destruktiva små ondskefulla monster som MÅSTE aktiveras om man vill behålla sitt hem intakt.
2010-11-01, 22:51
Medlem
pungluders avatar
orvchatka eller hur det stavas då??
vill ha nåt oberäknelig ras som bara rusar till attack utan förvarning.
kalla det "kukförlängare" eller vad ni vill. men det är respekt jag är ute efter
2010-11-01, 23:21
Medlem
JagJagJagJags avatar
är det bara jag som tänker på aftonhoran när nån lägger till "döds" i början på nåt farligt djurs namn? "här är dödsvalen", "här är dödshajen" osv.
2010-11-02, 00:19
Medlem
Asso ni är så bänga så det inte är sant =) inser ni inte att han bara är sarkastiskt?
2010-11-02, 08:14
Medlem
Saolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pungluder
orvchatka eller hur det stavas då??
vill ha nåt oberäknelig ras som bara rusar till attack utan förvarning.
kalla det "kukförlängare" eller vad ni vill. men det är respekt jag är ute efter

Efter som ni är en mes så kommer inte en "hund" att försvara er alls , utan springer och gömmer sig!

Börja med Kettlebells och odla muskler i stället! då slipper ni problem!

http://www.kettlebells.nu/traningsredskap/kettlebells/vad-ar-en-kettlebell/
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in