• 1
  • 2
2010-11-01, 12:15
Medlem
Jag ker till Kalmar nsta vecka och har tv ml! Att hlsa p en kompis och att ligga med s mycket folk som mjligt. Vart gr man ut p vardagarna, vilka pubar osv om man vill mta folk som ocks r ute fr samma sak. lder spelar ingen roll allt frn 16-50 jag r 19 r.

Hjlp mig med stllen att f en "toppen vecka"
Citera
2010-11-01, 12:19
Medlem
KM, Bistro, Palace och the rock r vl vart man brukar dra till om kvllarna
Citera
2010-11-01, 12:20
Medlem
Ratads avatar
Kalmariter ligger helst inom familjen, har du slktingar dr du kan betcka mnde? Annars blir det nog en torr vistelse fylld av kommentarer som "Duuuuuuuuu koooooooooooooooommeeeeerrr iiiinteeee hrifn va gaaaabben?
Citera
2010-11-01, 13:48
Medlem
k till Palace!
Frga efter Kostas i baren och hlsa frn Jojje i Sthlm.

Han kanske bjuder p ett par shottar.
Citera
2010-11-01, 14:04
Medlem
MarcusMcCoys avatar
Om du kommer frn Stockholm el kan spela p det och har stekig stil s ska du dra till Palace. Du kommer frmodligen slppas in i VIP avdelningen bara pga att du kommer frn Sthlm. Kalmariter imponeras ltt av lite storstadsglamour och spelar du spelet ltt kommer du kunna vlja och vraka av mnga fina teenbrudar. Varning fr extremt patetiska mnniskor som beter sig fruktansvrt pinsamt t. P Palace hittar du Stockholms motsvarighet till Brats och det r en hemsk syn. Vissa av dem snackar ven "stockholmska" fast de aldrig bott dr.

Om du vill g helt t andra hllet rekomenderas Sandra. Hr hittar du lantisarna som inte skmms fr sig blandat med (en del fina) 30 och 40taggare. Publiken skiftar lite beroende p vem som upptrder. Men folk brukar bli jvligt fulla hr och allt r mycket mer rligt hr n p Palace. Goda knullmjligheter ven hr.
Citera
2010-11-01, 15:39
Medlem
Palace om du vill ha 17-19riga fjortisar.
Fast man kan ju alltid dansa lite med Palacemannen om man har trkigt, dock lr man inte kunna hnga med i tempot.

S om du vill ligga och vet hur en brat beter sig (sg bara att du kommer frn Stockholm alt. bor p Liding) s rekommenderar jag Palace.
Citera
2010-11-01, 16:29
Medlem
adets avatar
k ver till lands djurpark om dom fortfarande har ppet! r du inte intresserad av tidlag s sger jag som dom andra bistro eller palace.
Citera
2010-11-01, 18:00
Medlem
carrooouws avatar
Ja, beror ju p. Jag ska sjlv till Oleary's p fredag tnkte jag med massa kompisar fr det r sknast stmning dr, gr nog ltt att frga en brud om tndare och snacka vidare.
Vill du ligga med verldrade fjortisar s dra till Palace. P KM hnger ofta lite mer estetiska mnniskor mer piercingar p lustiga stllen som ofta pluggar estet bild p Jenny Nystrm, typ. P bistobar r det mnga invandrarkillar och blandat med normala tjejer och riktiga WT-tjejer, oavsett vad du fredrar s har du nog en stor chans om du ser bra ut och r normal.

Lycka till!

Just det, som tidigare personer skrivit s imponeras tjejer i Kalmar ltt av killar frn "storstan" d alla i Kalmar lider av storstadskomplex och menar att Kalmar r en jttestor stad eftersom att vi snart fr en ny, lyxig arena, fr att vi har IKEA och fr att MAX just ppnat hr...
Citera
2010-11-01, 19:12
Medlem
Santa4Us avatar
Stekigast r byttan!
Citera
2010-11-01, 23:16
Medlem
flipis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cazidy
Jag ker till Kalmar nsta vecka och har tv ml! Att hlsa p en kompis och att ligga med s mycket folk som mjligt. Vart gr man ut p vardagarna, vilka pubar osv om man vill mta folk som ocks r ute fr samma sak. lder spelar ingen roll allt frn 16-50 jag r 19 r.

Hjlp mig med stllen att f en "toppen vecka"

Lammkttet ~18 r p KM tills de stnger kl.1 sen gr de vidare till The Rock (som numera r ett skittrkigt stlle) eller mjligtvis O'learys bredvid om de skiter i musiken. Vardagar annat n onsdagar och fredagar r nog inte s lyckat i den hr staden, inte annat n p sommaren d.

Ratad: Det heter du komme inte hrifrn va grabben, vi slpar inte p vokalerna, vi glmmer bara R:en ibland...
http://swedia.ling.gu.se/Gotaland/Sm...Torsas/yw.html
Citera
2010-11-02, 07:26
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flipi
Lammkttet ~18 r p KM tills de stnger kl.1 sen gr de vidare till The Rock (som numera r ett skittrkigt stlle) eller mjligtvis O'learys bredvid om de skiter i musiken. Vardagar annat n onsdagar och fredagar r nog inte s lyckat i den hr staden, inte annat n p sommaren d.

Ratad: Det heter du komme inte hrifrn va grabben, vi slpar inte p vokalerna, vi glmmer bara R:en ibland...
http://swedia.ling.gu.se/Gotaland/Sm...Torsas/yw.html

Inte mongot jag knner, men hans hjrna och vriga kroppsdelar ligger eventuellt 5 sekunder i osynk.

On topic: Vart hnger folket frn Linnuniversitetet?
Senast redigerad av Ratad 2010-11-02 kl. 07:29.
Citera
2010-11-02, 12:01
Medlem
carrooouws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Inte mongot jag knner, men hans hjrna och vriga kroppsdelar ligger eventuellt 5 sekunder i osynk.

On topic: Vart hnger folket frn Linnuniversitetet?

Antagligen p Palace p lrdagar, men troligast r att majoriteten hnger p Kren dr vanliga kalmarbor inte kommer in.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in