Tänker skaffa mig ett jobb, då 1000 kr/månad är för lite för att klara sig på.
Jag vill inte jobba på McDonalds, Max, Burger King, Sibylla eller dyligt. Jag hade tänkt mig att söka jobb på ett Café då jag älskar att associera med människor.
Men hur gör man egentligen när man ska skaffa sig ett jobb? Går man bara och frågar om de söker en arbetare? Vilka frågor ska man vara beredd på isåfall? Svara seriöst, tack på förhand. PS; Jag är 16 år gammal.
Förstår dock inte problemet med att vara 16 och att fråga om en sån här sak. Jag kommer ju knappast forsätta ''hänga'' på flashback när jag fått veta hur man gör, har alldeles för lite fritid för det.
Förstår dock inte problemet med att vara 16 och att fråga om en sån här sak. Jag kommer ju knappast forsätta ''hänga'' på flashback när jag fått veta hur man gör, har alldeles för lite fritid för det.
vem vet? kanske inte du blir bannad? moderatorerna kanske inte ser detta och du går fri.
Gå på ett cafe och fråga om dom behöver folk på helger/kvällar osv. Hur fan ska du annars få ett jobb? Du behöver inga fler tips
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!