2010-10-29, 19:40
Bannlyst
Någon som vet hur det ligger till ? Om man får ökat blodtryck när man tar kreatin? Har redan högt blodtryck vill hellst inte höja det mer=) Tacksam för svar
Citera
2010-10-29, 19:51
Medlem
[quote=L_italian]Någon som vet hur det ligger till ? Om man får ökat blodtryck när man tar kreatin? Har redan högt blodtryck vill hellst inte höja det mer=) Tacksam för svar[/QUOT

Har du annat än 0.4-1.2mg/dl så är något inte ok kan väl tyda på njurproblem

Tar du preparat så är det njurarna som inte gillar mera ?
Senast redigerad av FNA.Slusken 2010-10-29 kl. 19:53.
Citera
2010-10-29, 19:53
Bannlyst
[quote=FNA.Slusken]
Citat:
Ursprungligen postat av L_italian
Någon som vet hur det ligger till ? Om man får ökat blodtryck när man tar kreatin? Har redan högt blodtryck vill hellst inte höja det mer=) Tacksam för svar[/QUOT

Har du annat än 0.4-1.2mg/dl så är något inte ok kan väl tyda på njurproblem

Fattar inte riktigt vad du menar? Frågan var om kreatin ökar blodtrycket? Ingenting om njurproblem
Citera
2010-10-29, 19:54
Medlem
[quote=L_italian]
Citat:
Ursprungligen postat av FNA.Slusken

Fattar inte riktigt vad du menar? Frågan var om kreatin ökar blodtrycket? Ingenting om njurproblem

Fråga inte om du inte vill ha svar. Tyd svaret

För att vara snäll kan jag ju säja att du får svar via blodprv. Vilka preparat tar du för det är ju uppenbart

Hela sanningen annars kan ingen mera än gissa

Du fattar väl ändå att alla psykiska samt fysiska problem påverkar dit blodtryck ?

Finns sällan bara en enskilld faktor.
Senast redigerad av FNA.Slusken 2010-10-29 kl. 20:00.
Citera
2010-10-29, 20:08
Bannlyst
[quote=FNA.Slusken]
Citat:
Ursprungligen postat av L_italian

Fråga inte om du inte vill ha svar. Tyd svaret

För att vara snäll kan jag ju säja att du får svar via blodprv. Vilka preparat tar du för det är ju uppenbart

Hela sanningen annars kan ingen mera än gissa

Du fattar väl ändå att alla psykiska samt fysiska problem påverkar dit blodtryck ?

Finns sällan bara en enskilld faktor.

Varför är det uppenbart att jag tar preparat? Ja omega3 och whey 80.
Blodprov tar dom inte för att kolla blodtryck. Jag har högt blodtryck Pga av att det ligger i familjen.
Citera
2010-10-29, 22:52
Medlem
Du kan inte fråga din läkare om du är orolig?
Ungefär som trådar jag ser i dopingdelen? Hjärtat bankar i 190 kan jag stoppa i mig ännu mer Clenbuterol och Anadrol.

Om det är viktiga saker angående ens hälsa så prata med en läkare.
Citera
2010-10-30, 09:41
Medlem
Alladins avatar
Möjligt att viss vätskerentention till följd av ökat intag kreatin höjer blodtrycket marginellt, men tror inte det skall vara några som helst problem utan ganska försumbart.

Vad det är för tomte som pratar om njurar och blodprov längre upp i tråden vet jag inte, kreatin påverkar inte njurarna och blodprov tar man knappast för att kolla blodtryck.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in