• 1
  • 2
2010-10-29, 11:51
Medlem
Hungaros avatar
Hur stora är Albanerna i Malmö respektive hela Skåne?

Vilka marknader äger dom? Hur farliga är albanerna jämfört med dom andra gängen?
Citera
2010-10-29, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hungaro
Hur stora är Albanerna i Malmö respektive hela Skåne?

Vilka marknader äger dom? Hur farliga är albanerna jämfört med dom andra gängen?

jag vet inte här i skåne har inte hört speciellt mycket om albanerna i malmö men dem är störst i GBG det är deras största bas GBG men malmö vet ej
Citera
2010-10-29, 12:20
Medlem
Arasones avatar
Tvekar starkt på albanerna styr något i malmö. 1/4 av malmös invånare är Araber. Dom har säkert inflytande på flera ställen där, men styr tvekar jag starkt på. Men enligt mig så är Albanerna inte speciellt starka förutom Naserligan när dom var riktigt aktiva.
Citera
2010-10-29, 12:56
Medlem
Hungaros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arasone
Tvekar starkt på albanerna styr något i malmö. 1/4 av malmös invånare är Araber. Dom har säkert inflytande på flera ställen där, men styr tvekar jag starkt på. Men enligt mig så är Albanerna inte speciellt starka förutom Naserligan när dom var riktigt aktiva.
Det finns ju K-falangen i Malmö, dessa består mest av albaner.
Citera
2010-10-29, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hungaro
Det finns ju K-falangen i Malmö, dessa består mest av albaner.

vet e fan... om albanerna i skåne hade samarbetat med naser ligan inte bara albanerna i skåne albaner från alla län om dem hade samarbetat med naser ligan då hadde dem vatt rätt så råa tycker jag
Citera
2010-10-30, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckTheWorld85
vet e fan... om albanerna i skåne hade samarbetat med naser ligan inte bara albanerna i skåne albaner från alla län om dem hade samarbetat med naser ligan då hadde dem vatt rätt så råa tycker jag

Albanerna i K-falangen samarbetar redan med naserligan Förövrigt är det väl Göteborg och Landskrona som är mest kända för kriminella albaner.
Citera
2010-10-30, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hasanovic
Albanerna i K-falangen samarbetar redan med naserligan Förövrigt är det väl Göteborg och Landskrona som är mest kända för kriminella albaner.

det finns albaner i helsingborg kristianstad hässleholm men kändaste är gbg och landskrona
Citera
2010-10-30, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckTheWorld85
det finns albaner i helsingborg kristianstad hässleholm men kändaste är gbg och landskrona

Ja, det var ju precis det jag skrev också? ''Mest kända''.
Citera
2011-03-01, 22:52
Bannlyst
Albanerna är nog ganska starka i Skåne. Dom jagade i princip ut BC från HBG.
Verkar komma bra överens med HA.

Tycker dessutom att dom har blivit mer rumsrena som Serber, bosnier och Kroater.
Citera
2011-03-03, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dezi
Albanerna är nog ganska starka i Skåne. Dom jagade i princip ut BC från HBG.
Verkar komma bra överens med HA.

Tycker dessutom att dom har blivit mer rumsrena som Serber, bosnier och Kroater.

Komma bra överens med HA gör dom definitivt inte. Haft en konflikt för ett par år sedan där ett gäng fick bli tillrättavisade..
Citera
2011-03-04, 00:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tehthing
Komma bra överens med HA gör dom definitivt inte. Haft en konflikt för ett par år sedan där ett gäng fick bli tillrättavisade..

Umgås med några albaner då och då, dom verkar ha en bra relation ifl. Kanske från plats till plats?
Citera
2011-03-04, 00:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tehthing

Inte enligt boken "Svensk maffia" då har de ett nära samarbete med HA, chosen ones, juggarna tro det eller ej.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in