Citat:
Ursprungligen postat av Golachab
Jag överdriver ingenting. Du hävdar ju att endast du har rätt och alla andra fel (med "ord som tuff på internet", bullshit) och visar med sådana ordval att du är aggressiv. Annars kunde du nöjt dig med att skriva att du inte märker någon skillnad. Vi andra har angett varför och vad vi rekommenderar för alternativ om man vill få en bättre smakupplevelse. Det betyder inte nödvändigtvis att andra märken är sämre. Det betyder att vi upplevt det så! Dessutom är de billigare.... Skäl nog!
Nu sitter ju du och hävdar att jag har fel och du rätt. Med ordval som
bullshit tycker jag du framstår som väldigt aggresiv.
Fortfarande så förstår jag att du och din "flickvän" har personliga favoriter, det har jag med.
Citat:
Ursprungligen postat av Golachab
Varför bli aggressiv över vad vi föredrar och rekommenderar för produkter?
Rent potentielt så skulle jag ju kunna bli aggresiv om jag anser att ni rekommenderar en sämre vara till ovetande mäniskor, fast nu var det ju inte så.
Den så kallade "thai curry fejden" har pågått länge på FB´s matforum och kommer inte sluta bara för att du hitta hit.
Min thailändska flickvän tycker förövrigt att Icas asien sortiment är ett fullgott alternativ till orginal produkterna och skillnaden i smak är minimal (förutom i sweet chillin som smakar vedervärdigt).