2010-10-29, 00:34
Medlem
McNords avatar
Om jag skulle köpa iphone 4 med abbonemang för mest surf eller något på 3 skulle det bli mycket billigare än om man köper den utan abbonemang?
Edit: Typ abbonemanget 3Surf plus
Citera
2010-10-29, 01:50
Medlem
RadikalFails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McNord
Om jag skulle köpa iphone 4 med abbonemang för mest surf eller något på 3 skulle det bli mycket billigare än om man köper den utan abbonemang?

Kan du så köp utan abonnemang, det är billigast i längden.
Du betalar allt på en gång, du är inte uppbunden i 12 - 24 månader.

jag räknade på det och telefonen skulle kosta 7176 kr allt som allt under dessa 24 månader.
Och räkna med andra eventuella omkostnader med, så ja är det värt att betala + 7176 så väljer du abonnemang. ^^
Senast redigerad av RadikalFail 2010-10-29 kl. 01:54.
Citera
2010-10-29, 09:29
Medlem
rockstarkillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McNord
Skit bra om du kan köpa utan abonemang, det blir pain i längden. då måste man tänka på allt man ringer för o smsar annars får man en jävla räkning hem
Citera
2010-10-29, 19:05
Medlem
Fallmans avatar
Kör på abbonemang då får man ju x-antal fria sms, ringa gratis inom 3, - fri surf.. ja finns en massa tillägg kanske, men helt klart värt det om du smsar/ringer/surfar mkt på den. Du väljer ju vad som passar dig. annars blir det ju någon kontaktkortsgrej som inte är så billigt i längden.
Citera
2010-10-30, 18:34
Medlem
McNords avatar
Jag förstod inte riktigt alla men jag kommer nog faktiskt mest ha mobilen för surf på nätet så 3 surf plus tror jag är rätt så bra, så det blir bättre å köpa det med abbonemanget då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in