2010-10-28, 20:49
Medlem
Vad är detta, kan vagt minnas en liknande app för några månader sedan, som inte fungerade. kommer inte ihåg namnet idag.

denna nya verkar, av vad jag sett fungera..

frågan är: vad kommer hända med allt smygsurfande i vännerlistan?

Tack, behöver inga svar som, ge fan i att kolla runt eller sluta häng på fb...

Nyfiken stavas det..
2010-10-28, 20:52
Medlem
slipbacks avatar
Du har ju i princip svarat på din fråga, "nyfikenhet"?
är du rädd för att ditt namn ska komma upp på pollen där eller?
2010-10-28, 20:53
Medlem
DesktopZquaress avatar
Vad snackar du om? Hittar inte ens ngn knapp...
2010-10-28, 20:54
Medlem
Luismis avatar
Är det sant?
Dels lär det ju vara stört jobbigt att få en notification varje gång nån går in på sidan, dels kommer det ju synas när man går in på folks sidor. Min stalking kommer faila vafan
Antar att folk kommer se det och börja ifrågasätta när man (jag..) har besökt samma persons sida 10 ggr per dag...
2010-10-28, 21:02
Det är fejk, precis som alla andra liknande applikationer. Det dom kan göra som mest är att räkna kommentarer osv, inte antalet views.

Citat:
Ursprungligen postat av Facebook.com - Help Center
Can I know who’s viewing my profile or how often it’s being viewed?

No, Facebook does not provide a functionality that enables you to track who is viewing your profile, or parts of your profile, such as your photos. Third party applications also cannot provide this functionality. Applications that claim to give you this ability will be removed from Facebook for violating policy. You can report applications that provide untrustworthy experiences by clicking the "Report Application" at the bottom of the application’s About page, or by clicking "Report" at the bottom of any canvas page within the application.
2010-10-28, 21:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mamooshka
Det är fejk, precis som alla andra liknande applikationer. Det dom kan göra som mest är att räkna kommentarer osv, inte antalet views.

tror jag inte.. jag fick en på min lista som aldrig kommenterat eller ens skrivit till mig..
2010-10-28, 21:18
Citat:
Ursprungligen postat av Coce
tror jag inte.. jag fick en på min lista som aldrig kommenterat eller ens skrivit till mig..
Notera att jag skrev som mest, kan också vara helt random.
2010-10-28, 21:53
Medlem
KchefenLs avatar
litar inte ett dugg på den..
2010-10-29, 08:12
Moderator
Protons avatar
https://www.flashback.org/t923564

Använd den officiella tråden. Tråd låst /Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto