Hej!
for nyss iväg och skulle köpa batterier på affären, när jag var klar åkte jag hem igen och parkerade bilen.
på vägen till lägenheten såg jag ett par in-ear hörlurar ligga och skräpa, tittar såklart efter någon som letar efter dessa men hittar ingen som verkar leta, så plockade därför upp dessa och tittade lite på dom i hissen upp.
De första som slog mig var att detta är inga billiga hörlurar eftersom att dessa hade trassel fria kablar, snygg design och speaker.
kollar genast upp det på internet men hittar inte riktigt dessa då jag skulle vilja ha mer information om dessa.
de närmsta jag kom är dessa
http://www.elgiganten.se/product/lju...ultimate-400vi
dock så står det "ue" istället för logitech längst upp på snäckorna samt att "väljaren" skilde sig lite på den mittersta knappen.
Är det någon som kan hitta dessa på internet så jag kan se lite specifikationer och priser skulle det vara kanon!
Hade gott!
Edit: Jo det var dom jag länkade till i bilden, bara att elgiganten har lagt ut fel bild. antingen är det vi400 eller vi500 - vilket vet jag inte då dessa ser likadana ut verkar det som.