2010-10-28, 17:28
Medlem
kaffekannas avatar
Tjenare!

Jag skulle vilja ha hjälp med att blockera chatten på facebook. Utan att personen som sitter vid datorn ska kunna sätta på den igen.

Har försökt på massa olika sätt. Försökt blockera IPs i routern, och i hosts-filen.

Någon som har någon idé?
2010-10-28, 17:39
Medlem
Forbliranonyms avatar
Menar du att blockera en separat användare bara precis som msn?
2010-10-28, 17:41
Medlem
claws avatar
tror han vill stänga av chatten helt.
det hade faktiskt varit riktigt najs men jag tror att ens vänner som brukar skriva där skulle bli lite lätt irriterade om man aldrig svarade då man inte ens kan se att dom skrivit..

så jag tror det kan va lite svårt å lösa på ett bra sätt.
2010-10-28, 18:03
Medlem
kaffekannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av claw
tror han vill stänga av chatten helt.
det hade faktiskt varit riktigt najs men jag tror att ens vänner som brukar skriva där skulle bli lite lätt irriterade om man aldrig svarade då man inte ens kan se att dom skrivit..

så jag tror det kan va lite svårt å lösa på ett bra sätt.

Exakt vad jag menar. Trodde att det skulle gå att lösa med att blockera en speciell URL men går icke..
2010-10-28, 18:05
Medlem
MisterMonkeys avatar
logga ut?

jag kanske missuppfattar vad du menar
2010-10-28, 18:07
Medlem
lovenhates avatar
Jag trodde det bara var att trycka på chatt nere i högra hörnet och sen välja utloggad, folk skriver inte då därför du inte finns på listan för inloggade, jag är aldrig online där eftersom det slöar ner datan som sagt. Vill dom nåt kan dom ju maila dig.
2010-10-28, 18:30
Medlem
kaffekannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lovenhate
Jag trodde det bara var att trycka på chatt nere i högra hörnet och sen välja utloggad, folk skriver inte då därför du inte finns på listan för inloggade, jag är aldrig online där eftersom det slöar ner datan som sagt. Vill dom nåt kan dom ju maila dig.

Jag vill blockera chatten för en annan person. Han ska kunna sitta på Facebook men inte kunna använda chatten. Och då kan jag inte bara logga ut från den för då kan man bara trycka för att logga in på chatten igen.
2010-10-28, 18:38
Moderator
Protons avatar
https://www.flashback.org/t923564

Använd den officiella tråden. Tråd låst /Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här