2010-10-28, 11:45
Medlem
NickeApas avatar
Enheter? Det vet jag att man kan ha. Men kan man ha olika offline listor på de olika enheterna? har provat och det funkar ibland och inte i ibland..
2010-10-28, 12:02
Medlem
skogspromenads avatar
Nej, alla listor är kopplade till ditt spotify konto. Du får ha flera olika konton i sådana fall.
2010-10-28, 12:40
Medlem
NickeApas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogspromenad
Nej, alla listor är kopplade till ditt spotify konto. Du får ha flera olika konton i sådana fall.

Hur kan offline listan vara kopplad till det. Eller så klart den är kopplad till den men jag kan ju ha offline listor på alla datorer? Men måste det vara samma? Det är frågan. Låtarna ligger ju i cachen eller nåt då ju då jag inte är uppkopplad mot internet..
2010-10-28, 13:13
Medlem
Ensembles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickeApa
Enheter? Det vet jag att man kan ha. Men kan man ha olika offline listor på de olika enheterna? har provat och det funkar ibland och inte i ibland..

Jag har spotify premium och har det på min mobil. även två andra använder mitt spotify premium. Vi alla har olika offline listor som vi har synkat. Fungerade ett tag men nu har det börja krångla. Det blir så att när man är inne online på mobilen och ska synka någon låt, då måste man göra om alla spelningslistorna. Om ni förstår vad jag menar..
2010-10-28, 13:22
Medlem
NickeApas avatar
Tack var det jag undrade om. Är exakt det som händer för mig oxå Jävla bugg!!
2010-10-28, 17:05
Medlem
skogspromenads avatar
Meeeen...

Dina offline listor är kopplade till DITT konto, spotify känner av vilka av spellistorna du har som ska vara tillgängliga offline. När du sedan är på en dator där du inte har några låtar sparade offline, men du vill ha en annan lista än den du har på din andra dator..

Då känner spotify programmer på den nya datorn att du har en lista(den första) som ska vara offline, då börjar den synca den... k?
2010-10-28, 17:24
Medlem
NickeApas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogspromenad
Meeeen...

Dina offline listor är kopplade till DITT konto, spotify känner av vilka av spellistorna du har som ska vara tillgängliga offline. När du sedan är på en dator där du inte har några låtar sparade offline, men du vill ha en annan lista än den du har på din andra dator..

Då känner spotify programmer på den nya datorn att du har en lista(den första) som ska vara offline, då börjar den synca den... k?

Det går/har gått att ha olika listor på olika enheter. HAr tex olika på min Iphone och på min dator. Så det är inte det som är problemet. Problemet kom på den tredje apparaten. Min stationära MAC.
2010-10-28, 17:46
Medlem
Ensembles avatar
Citat:
Det går/har gått att ha olika listor på olika enheter. HAr tex olika på min Iphone och på min dator. Så det är inte det som är problemet. Problemet kom på den tredje apparaten. Min stationära MAC.

samma sak här. har olika på datorn och mobilen. kommer upp en popup att jag har de på fler än 3 olika enheter. även två andra pers använder mitt premium. då måste jag alltså ta bort offline listorna på min dator för att inte det ska bugga?
2010-10-28, 19:14
Medlem
Hispers avatar
Citat:

Hur olika listor fungerar i Spotify kan inte anses vara en Mac-fråga bara för att du i ditt faktiskt använder en Mac.
Det finns en stor spotify-tråd, https://www.flashback.org/t852244, posta där istället.

/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in