• 1
  • 2
2010-10-28, 08:27
Medlem
Aniss avatar
Vet inte så mycket om Budapests nattliv, nån som kan några nattklubbar och gentlemans klubbar?

tack!
Citera
2010-10-28, 08:29
Medlem
fancywanks avatar
ba sätt dig i en taxi o be den köra dig till den bästa stripklubben
Citera
2010-10-28, 09:33
Medlem
labanlingons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fancywank
Citera
2010-10-28, 09:44
Medlem
Aniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fancywank

Lär man ju bli lurad, polisen är förfan korrupt, lite seriöst.
Citera
2010-10-28, 11:25
Bannlyst
OMG SÅ SOTIS!!!

JAG VILL MED!! jag älska budapest.

PS. Kvinnorna i Budapest är slynor. Asså säger bara 1 sak ass 2 mouth är inget ovanligt.
Citera
2010-10-28, 17:22
Medlem
Aniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a-1
OMG SÅ SOTIS!!!

JAG VILL MED!! jag älska budapest.

PS. Kvinnorna i Budapest är slynor. Asså säger bara 1 sak ass 2 mouth är inget ovanligt.

haha är det så?, hört att polisen är koruppt och sånt, man klarar sig på engelska eller?, min ungerska är inte mycket att hurra för :P
Citera
2010-10-28, 17:50
Medlem
Googla lite och kolla runt. Rekommenderar VERKLIGEN inte att du frågar taxi. De är mestadels skumma. Sedan om du plockar upp en taxi i stan så ska du kolla taxametern extra. "Privata" taxibilars mätare tickar kanske 5 gånger snabbare än dom taxi man ringer och beställer! Så va noga.

Sedan finns det mycket bra nattklubbar i budapest. Minns inte namnet på de utan kolla runt på internet!
Citera
2010-10-28, 18:31
Medlem
chajusongs avatar
Får man fråga vad det kostar att köpa lägenhet där? Var där i sommras senast och man får ju en känsla av att det är ganska överkomligt med lägenheter i centrum där.
Citera
2010-10-28, 21:36
Medlem
Dantias avatar
Buddah Bar tror jag den hette, låg på västra sidan längs med vattnet, riktigt stor och mycket folk. hade lite Beach känsla med hyddor osv.
Citera
2010-10-31, 02:03
Medlem
Aniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chajusong
Får man fråga vad det kostar att köpa lägenhet där? Var där i sommras senast och man får ju en känsla av att det är ganska överkomligt med lägenheter i centrum där.

Köpt en 3 i distrikt II, kostade mig 600 000 svenska kroner, lägenheter är billigt just nu, så om du ska köpa en lägenhet köpt den snaraste (inom 1-2 år), kan länka en hemsida , ska bara hitta den
Citera
2010-10-31, 02:28
Medlem
Varför köpte du lägenhet i just Budapest,ska du jobba där?el som semester ibland?
Citera
2010-10-31, 10:25
Medlem
Aniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaSazza
Varför köpte du lägenhet i just Budapest,ska du jobba där?el som semester ibland?

Dels jobba men sen också att man farsa är från Ungern och under hela min uppväxt så har jag riktigt aldrig fått en bekräftelse att jag är havl ungersk så tänkte ta tag i det nu, men festa såklart !
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in