Citat:
Ursprungligen postat av -Boris-
Antar att du testat senaste drivisar till att börja med? Se om du kan dra ner utilityn igen. Låter som överhettning.
Nätagget bör inte spöka, men om du bränt två Corsair som är kvalité så är något lurt, så vill undersöka det spåret lite också. Har du många hårddiskar? Vissa märken på nätagg är känsliga med det där. Man kan inte ha för många diskar per kabel t.ex. Jag antar att du inte gjort någon dum koppling där du använder en konverter eller någon förlängning för att få rätt mängd kontakter på "rätt" ställe? Grafikkortet är kopplat med nätaggets egna sladdar och inte med någon konverter i mellan? Vet en som hade hårddiskar som dog och datorn kraschade ofta. Visade sig att han hade tre hårddiskar på en kabel där han bara skulle ha två eller något sånt.
En hårddisk har jag...Jag köpte nätagget enbart för att det den strömkontakten som behövs till pci-e-korten just för att slippa diverse förlängningar och sånt. Kopplade till och med ur den enda DVD'n jag har för att få mer kraft till det som är viktigt. Och ja, jag har bytt drivisar till fan avlöste mig. Detta problem har skapat många gråa hårstrån hos mig och jag funderat ett tag på att fylla burken med betong och använda skiten som bojsänke så att man åtminstone har nån nytta av eländet.
Mitt spelande har legat nere tack vare dessa bekymmer. Iof så har det inte funnits några spel som jag varit intresserad av spela heller på ett tag så...men i och med att BF3 är på gång så vill jag ha en burk som klarar att spela det problemfritt.
Utilityn har jag inte hittat igen efter att jag bytte opsystem. Det finns inte på nvidia's hemsida av nån anledning längre.