Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-10-27, 16:29
  #1
Medlem
spoilers avatar
Mannen, som ser ut att ha teleporterats från 80-talets New Jersey, erkänner fusk.

"Det var vid en seans i Ystad som Anders Åkesson blev påkommen med en självlysande lerklump i en trasig strumpa, skriver Helsingborgs Dagblad.

Det självlysande materialet användes för att göra Åkessons hand självlysande, något som betraktarna skulle uppfatta som ett tecken från andevärlden.

Fenomenet kallas för "kärlekens ljus" i andekretsar och beskrivs som en hand som är gjord av de medverkandes energi, snarare än av häftmassa."

http://www.metrojobb.se/artikel/2010...e-le/index.xml
Citera
2010-10-27, 16:59
  #2
Medlem
Plutuss avatar
Han tillägger att "övriga fysiska fenomen genom åren har varit helt och hållet andevärldens".
Citera
2010-10-27, 17:08
  #3
Medlem
BloodBrides avatar
Finns det något medium (eller som jag brukar kalla dem, andedansare) som inte fuskar?
Citera
2010-10-27, 17:46
  #4
Medlem
polyesterpams avatar
Hahaha! Vilken jävla pajas. Tack för länk, det var underhållande läsning.
Citera
2010-10-27, 17:47
  #5
Medlem
Imbalidns avatar
Jahapp, det var ju en trevlig prick.
Citera
2010-10-27, 17:49
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
Mannen, som ser ut att ha teleporterats från 80-talets New Jersey, erkänner fusk.

"Det var vid en seans i Ystad som Anders Åkesson blev påkommen med en självlysande lerklump i en trasig strumpa, skriver Helsingborgs Dagblad.

Det självlysande materialet användes för att göra Åkessons hand självlysande, något som betraktarna skulle uppfatta som ett tecken från andevärlden.

Fenomenet kallas för "kärlekens ljus" i andekretsar och beskrivs som en hand som är gjord av de medverkandes energi, snarare än av häftmassa."

http://www.metrojobb.se/artikel/2010...e-le/index.xml

Inte konstigt folk blir skeptiker, hoppas att ingen anlitar honom igen. Inte lyser händerna, löjligt.
Citera
2010-10-27, 17:54
  #7
Medlem
Han var med i första programmet med De Okända med.

Så sjukt gjort, hans andlighet existerar inte. En hycklare är vad han är nu.
Citera
2010-10-27, 18:20
  #8
Medlem
Matthew_Hopkinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrilleP
Han var med i första programmet med De Okända med.

Så sjukt gjort, hans andlighet existerar inte. En hycklare är vad han är nu.

Jasså, har du bevis på det? Lite källkritik om jag får be. Jag tror aldrig han har gjort eller sagt det där. Det är med all säkerhet en set-up för att minska trovärdigheten för det paranormala i allmänhet, och sådana som du sväljer bara betet rakt av. Metro är styrd av kapitalisterna och indirekt av högt uppsatta ovanför USA:s regering. Det är politiskt, de försöker få oss att tro det de vill att vi ska tro. Tänk logiskt.
Citera
2010-10-27, 18:26
  #9
Medlem
BloodBrides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skellefteewa
Inte konstigt folk blir skeptiker, hoppas att ingen anlitar honom igen. Inte lyser händerna, löjligt.

Ha ha, hockeyfrillan Åkesson är väl lika trovärdig som andra andedansare. Vill man förslösa sina pengar på dylikt kan man lika gärna anlita honom som vilket medium som helst.
Citera
2010-10-27, 19:02
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BloodBride
Ha ha, hockeyfrillan Åkesson är väl lika trovärdig som andra andedansare. Vill man förslösa sina pengar på dylikt kan man lika gärna anlita honom som vilket medium som helst.
Känns som lite dumt, jag skulle då inte göra det. Inte en krona från mig. Undar hur många han lurat.
Citera
2010-10-27, 19:08
  #11
Medlem
Apocryphas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skellefteewa
Känns som lite dumt, jag skulle då inte göra det. Inte en krona från mig. Undar hur många han lurat.
Lurat? Har du blivit en sådan där skeptiker?
Citera
2010-10-27, 19:09
  #12
Medlem
oobAwakes avatar
Sorgligt med dessa clowner som förstör för de seriösa.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback