• 1
  • 2
2010-10-27, 16:14
Medlem
Bor i Finland och har inte riktigt koll på vilka ställen som säljer snus i Stockholm. Då avser jag mindre vanliga sorter, t.ex. Skruf Xtra Stark, General Mint, osv. Vanligare snussorter får man ju tag på överallt, men har ni några bra tips på var man får tag på dessa undangömda skatter?
Citera
2010-10-27, 16:17
Medlem
NaturalBornChillers avatar
Om du söker på google så kan du säkert få fram nätshoppar som säljer det du söker
Citera
2010-10-27, 16:28
Medlem
Danro80s avatar
snus2.se

Var faktiskt precis inne och la en beställning på knox. Fint snus =)
Citera
2010-10-27, 17:18
Medlem
Menar ni att man endast får tag på dessa produkter via nätet? Bor som sagt i Finland och vill inte att tullen stoppar mitt nätbeställda snus i egen ficka och undrar snarast var i Stockholm man kan köpa (om man kan det?)
Citera
2010-10-27, 17:37
Medlem
Danro80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kennet-Klotkuk
Menar ni att man endast får tag på dessa produkter via nätet? Bor som sagt i Finland och vill inte att tullen stoppar mitt nätbeställda snus i egen ficka och undrar snarast var i Stockholm man kan köpa (om man kan det?)

Snus2.se har även butik, dock ligger denna i Göteborg. Men jag är övertygad om att Sthlm har någon välsorterad butik oxå.
Citera
2010-10-27, 17:44
Medlem
Vilken välsorterad tobaksaffär som helst, dom har ett jävla utbud nu för tiden.
Borde finnas ett hundratal i stor-Stockholm.
Citera
2010-10-27, 17:44
Medlem
Bor själv också i Finland, och undrar om någon vet någon bra snusbutik på nätet som levererar snus till ert vackra granland i öst.
Citera
2010-10-27, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FittPippi
Vilken välsorterad tobaksaffär som helst, dom har ett jävla utbud nu för tiden.
Borde finnas ett hundratal i stor-Stockholm.

Vore tacksam för namnet på en enda välsorterad tobaksaffär. Har nämligen inte stött på någon sådan
Citera
2010-11-12, 14:01
Medlem
Hur skulle det vara med ett svar? Börjar bli så jävla trött på alla er fjortisar som leker att ni vet allt om snus trots att ni inte ens vet var man kan köpa det.
Citera
2010-11-12, 15:08
Medlem
Danro80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kennet-Klotkuk
Hur skulle det vara med ett svar? Börjar bli så jävla trött på alla er fjortisar som leker att ni vet allt om snus trots att ni inte ens vet var man kan köpa det.

Du kanske skulle tona ner din attityd en aning. Bara för att ingen svarar på din fråga så betyder det inte automatiskt att alla är idioter.
Citera
2010-11-12, 20:55
Medlem
Jag tycker inte att jag har överreagerat på något vis. Stör mig enormt på avsaknaden av solidaritet snusare emellan, om ni nu en gång är hälften så mycket snusare som ni påstår er vara borde ni förstå att rädda en snusbroder i nöd, inte svarar heller killen på nödcentralen att ''sök på nätet, det finns så jävla många nuförtiden'' då du är i akut behov av en ambulans.

För övrigt har jag inte anklagat någon för att vara en idiot.
Citera
2010-11-12, 21:57
Medlem
Grobbelaars avatar
Rent spontant känns Brobergs Tobakshandel som ett alternativ. Ligger i Sturegallerian.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in