2011-03-20, 00:11
Bannlyst
Mona Sahlin, äkta förädare. Hon har skadat Sverige i grunden.

EXPO:s redaktion frontorganisation för privat vänsterextrem underrättelstjänst. Daniel Poohl, Mikael Ekman exempelvis.

Marianne Rundström Go`morron Sverige, PK-tant utan intellekt.

Jan Helin, Aftonhorans hycklande chefredaktör. Tjatar om mångkultur men bor i det ädelvita området Ålsten i Bromma.
2011-03-20, 00:32
Medlem
PointyHairedBosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greater G8or
För mig framstår det som obegripligt hur man kan hata någon för att de "sjunger dåligt" eller "pratar nasalt" etc. Min tolkning av er är att ni ogillar det faktum att saker ni anser vara av låg kvalitet blir populära och därför hatar personen som producerar materialet. Spår två i hatet är om man är känd "utan att ha bidragit med något/presterat något". Även detta märkligt.

Äntligen ett någorlunda vettigt inlägg i den här tråden. Svenska språket håller på att utarmas. 7-åringar pratar om att "älska" köttbullar och "hata" fiskpinnar, men de flesta vuxna människor brukade ha några nyanser mellan dessa två ytterligheter. Tydligen gäller detta inte på flashback, i alla fall inte 2011.

Vadå "hatar"? Hata i sammanhanget "jag blir så störd på den här människan som sjunger illa i TV att jag hatar honom" känns inte som den svenska jag en gång lärde mig. Menar ni verkligen "hata" på allvar eller har era ordförråd blivit så små att ordet "hata" är det enda ord ni har för att uttrycka ogillande?
2011-03-20, 00:50
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poliskommissarien
Mona Sahlin, äkta förädare. Hon har skadat Sverige i grunden.

EXPO:s redaktion frontorganisation för privat vänsterextrem underrättelstjänst. Daniel Poohl, Mikael Ekman exempelvis.

Marianne Rundström Go`morron Sverige, PK-tant utan intellekt.

Jan Helin, Aftonhorans hycklande chefredaktör. Tjatar om mångkultur men bor i det ädelvita området Ålsten i Bromma.

Angående marianne Rundström ska hon tydligen vara swingers så det måste vara nåt fel på dig som hatar en sån kåtslyna.
2011-03-20, 00:54
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namnskylt
Christer Sturmark samhällsdebattören och ordförande(?) för Humanisterna (kvalificeras de som kändis )

Gjort sig "känd" för att just vara ordförande för humanisterna och debattör, särskilt som ateist. Dessutom är han ihop med en av sångerskorna i SuperTroupers/Mama Mia?

Vad jag stör mig på vet jag inte riktigt. Han är oerhört irrenterande dock, självgod, sliskig uppsyn, tror att han är så logisk och förnuftig för att han är ateist, tror att han sitter inne med sanningen. I min mening en riktig besserwisser som dessutom ska mästra med sina kunskaper. Han är oerhört tvärsäker på sin sak och framhåller det som sanning för andra. Hans livsuppfattning om saker och ting är den rätta för alla. (lite Jante-lag i detta)

Det är inte direkt hans åsikter jag stör mig på, utan snarare han som person och hur han lägger fram sina åsikter. Jag gillar ödmjukhet hos människor och han personifierar inte minsta av det (så som jag sett honom).

Generellt så hatar jag nog nästan ingen och kan sympatisera och gilla de flesta. Men just Sturemark blir jag oerhört provocerad av att se och skulle han drabbas av Guds sju plågor (ödets ironi) så är jag inte den förste att skicka krya-på-dig-kort.
Håller med dig till 100% om Sturmark han äcklar mig. Han är verkligen osympatisk riktigt äcklig jävel. Jag har annars svårt att tycka illa om personer som är kändisar just eftersom jag inte känner honom. Jag håller itne med honom när det gäller hans åsikter men precis som dig har det inget med att jag inte gillar honom. Men han har verkligen ett riktigt äckligt sätt att argumentera på.
2011-03-20, 01:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Angående marianne Rundström ska hon tydligen vara swingers så det måste vara nåt fel på dig som hatar en sån kåtslyna.
Var ej informerad om detta, källa på detta påstående?
2011-03-20, 01:27
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poliskommissarien
Var ej informerad om detta, källa på detta påstående?
https://www.flashback.org/p9798699#p9798699

Inte mycket till källa men såna rykten stämmer förvånansvärt ofta. Men jag känner själv ingen som stött på henne i såna sammanhang eller knullat henne.
2011-03-20, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
...Får hon något napp,då...
2011-03-20, 09:27
Medlem
Denize Lopez - Äckligt självgod, lycksökerska

Anna Book - Hela hon är bara så fruktansvärt patetisk. Det ska gråtas ut i pressen var och varannan dag. Vi skiter i dig Anna! Begrips! Dessutom väninna med Denize Lopez.

Alexandra Pascalidou - Vansinnigt erverande människa. Tål inte rösten, den ger mig smärta i kroppen. Sättet hon "intervjuvar" folk på. Det är "one woman show".

Viggo Cavling - Lillfarbror som är allmänt stiff. Vidrigt sätt att prata på.

Fredrik Rheinfeldt - Satan själv. Elitistisk och enorm saknad av empati. Äckliga "hundvalpsögon" som han manipulerar blåsta väljare med.

Markus Birro- Narcissist ut i fingerspetsarna. Trycker in 1000 gånger fler ord i en mening än nödvändigt. Man känner att man behöver andas åt honom när han sätter igång.

Björn Ranelid
- Se Birros beskrivning. Samt hans tröttsamma "Havet jag, havet du, stranden vi-tjaffs". Han skulle knulla sig själv om han kunde.

Börje Ahlstedt
- Också han narcissist. Så full av sig själv så man vill spy över hela honom.

Micke Persbrant - Ett trasigt ego. Och för att han en gång kom upp bakifrån på mig och tog ett stadigt tag om mina bröst och sa att han ville knulla mig. Det fick han inte.
2011-03-20, 21:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DasSven
Kan gå i god för dom 3 och vill dessutom lägga till Mark Levengood, bara för att han är jävligt jobbig och hatar hans finska brytning.

jag går i god för mark och lägger även till Jonas Gardell .

För att han är en babblandes människa som pratar om sitt
men har svårt att lyssna på andra och kan inte ta lite kritik utan
börjar då att gråta .....
2011-03-20, 22:45
Medlem
Tropicmadnesss avatar
Max Grinndal - Riktigt irriterande och kan inte intervjua folk ordentligt, verkar vara en riktigt douchebag.

Lill-Babs - Hennes tid är för längesedan förbi och varje gång hon dyker upp i rutan blir jag irriterad, dö.

Jakob Samuel - Räcker med att titta på honom så stänger jag av, går inte att ta honom på allvar som "rock-artist" när han ställer upp i shower som Körslaget.
2011-03-21, 00:00
Medlem
Dregen - tror sig lite för mycket

Stefan Sauk - självgod gubbe, dålig skådespelare

Magnus Betnér - hade inga problem med honom tills han blev PK
Senast redigerad av Npd 2011-03-21 kl. 00:06.
2011-03-21, 00:34
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Det finns en tråd om trevliga och otrevliga kändisar. Det räcker med den.

*Klick!*

/Mod
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in