Citat:
Ursprungligen postat av utvisad
kan skriva under på att de iaf sprang ofta å en av de krogarna som stänger kl 3 varje natt oavsett om det var match kvällen innan eller ej när han var tränare i linköping. hans fru var ju stans bombnerslag... fräsch som faan...med tanke på hennes beteende samt hennes hand på mitt lår vid pokerbordet samt rogers attityd till hennes amorösa antydningar gentemot Mig (ja han såg vad hon gjorde o log bara glatt som om ingenting hänt). ser oxå längre ner på denna sida att nån har dubier angående herr melins utseende... kan bara konstatera att det finns höns som gärna tar åderpåk från bra mycket fulare gybbar än honom bara för att få skjuts hem från krogen... melin har ju trots allt en jaala massa stålar som incitament för köttsliga äventyr...
avslutar med att säga att jag alltså INTE följde med nån hem den kvällen...

Han är ju dessutom dubbelgångare med Homer Simpson och det kan ju också locka många omdömeslösa flickor.
Men om jag ska bidra med något namn så går det flera rykten om att programledardonnan på SVT:s morgonsändningar, Marianne Rundström ska gilla att swinga med sin man. Har hört det från så många håll nu att det inte kan vara fel.