2008-01-21, 09:22
Medlem
elevators avatar
"Som tränare, speciellt inom elitidrott, kan jag tänka mig att huvudet är fullt av jobb mest hela tiden. Dessutom är ju trycket från omvärlden stort. Hur gör du för att koppla bort tankarna och hämta ny kraft?
- Har man en familj så är det en bra "gömställe". Jag får mycket energi från min fru, vi brukar hitta på saker. Vi är ute och reser mycket och gör saker där jag enbart kan koppla av."

http://www.coachen.se/index.php/Tranare-ishockey/Roger-Melin-Linkopings-HC.html

ehm?
Citera
2008-01-21, 09:46
Medlem
johnny_viciouss avatar
ot raderat.

//mod
Citera
2008-01-21, 11:17
Medlem
snurreskvätts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olmo Dalco
Je**ica Fo**ker

Oh, utveckla gärna...

Kanske bara gällde svenska, men annars verkar ju Kate Moss inte banga att swinga lite.
Citera
2008-01-21, 11:58
Medlem
Oddballs avatar
Hörde häromdagen av en seriös källa att Anna Skipper och hennes make pysslar med såna övningar. 100% sant? Ingen aning.
Citera
2008-01-21, 14:14
Medlem
0U812s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linlun
Det kan jag säga är nästan säkert. Min bror känner en som är med i LHC:s styrelse och enligt honom var det ingen hemlighet...
Som flera andra här har jag hört samma sak av två arbetskollegor från Lkpg, dock osäker på om herr och fru Melin var swingers. Har för mig att han ville titta medans hon pippade med andra, men men, kan minnas fel.
Senast redigerad av 0U812 2008-01-21 kl. 14:28. Anledning: Ja
Citera
2008-01-21, 14:43
Bannlyst
Nån som har en bild på fru Melin? Är hon en pudding kanske man kan förstå att herr Melin gillar att se på när hon har sex med andra män o kvinnor.
Citera
2008-01-25, 09:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dildodagger
Nån som har en bild på fru Melin? Är hon en pudding kanske man kan förstå att herr Melin gillar att se på när hon har sex med andra män o kvinnor.
Ingen som vet hur hon ser ut?
Citera
2008-01-25, 10:26
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurreskvätt
Oh, utveckla gärna...

Kanske bara gällde svenska, men annars verkar ju Kate Moss inte banga att swinga lite.

Knappast fru F**er. I alla fall inte i något etablerat swingersammanhang. Tror nog de flesta kändisar skulle dra sig i det längsta för att gå med i nån sån klubb.

Skippers verkar ju dock klockrent. Allt enligt devisen, "summan av lasterna är konstant". Så i brist på god mat....
Citera
2008-01-29, 04:46
Medlem
apskeletts avatar
rätta mig om jag har fel men hr m. timell gungar väl ganska friskt...
Citera
2008-01-29, 05:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av apskelett
rätta mig om jag har fel men hr m. timell gungar väl ganska friskt...
Nah, men vad jag fattat det som, är det lite speciella lianer han swingar sig i.....eller gungar på.
Citera
2008-01-29, 08:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av utvisad
kan skriva under på att de iaf sprang ofta å en av de krogarna som stänger kl 3 varje natt oavsett om det var match kvällen innan eller ej när han var tränare i linköping. hans fru var ju stans bombnerslag... fräsch som faan...med tanke på hennes beteende samt hennes hand på mitt lår vid pokerbordet samt rogers attityd till hennes amorösa antydningar gentemot Mig (ja han såg vad hon gjorde o log bara glatt som om ingenting hänt). ser oxå längre ner på denna sida att nån har dubier angående herr melins utseende... kan bara konstatera att det finns höns som gärna tar åderpåk från bra mycket fulare gybbar än honom bara för att få skjuts hem från krogen... melin har ju trots allt en jaala massa stålar som incitament för köttsliga äventyr...
avslutar med att säga att jag alltså INTE följde med nån hem den kvällen...

Han är ju dessutom dubbelgångare med Homer Simpson och det kan ju också locka många omdömeslösa flickor.

Men om jag ska bidra med något namn så går det flera rykten om att programledardonnan på SVT:s morgonsändningar, Marianne Rundström ska gilla att swinga med sin man. Har hört det från så många håll nu att det inte kan vara fel.
Citera
2008-02-18, 20:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Han är ju dessutom dubbelgångare med Homer Simpson och det kan ju också locka många omdömeslösa flickor.

Men om jag ska bidra med något namn så går det flera rykten om att programledardonnan på SVT:s morgonsändningar, Marianne Rundström ska gilla att swinga med sin man. Har hört det från så många håll nu att det inte kan vara fel.
Kul! Vet du i vilka sammanhang?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in