2010-10-27, 02:19
Medlem
nils-holgerzons avatar
Som rubriken lyder så undrar jag vilka svenska kändisar ni verkligen hatar? .

Gör så här...

1. Presentera personen i fråga vid namn samt evenuellt vad han/hon gjort sig känd från (om du tycker det behövs). "Kända" personer som t.ex. Naken-Janne från första säsongen av Farmen behöver ni inte ta upp eftersom dem inte känns så speciellt aktuellt i dagsläget. D.v.s. inga f.d. C,- D-kändisar, tack.

2. Varför hatar ni denna person? Personlighetsdrag, attityd, vad han/hon sysslar med kanske? osv...

Kör på mina vänner, ordet är ert!
2010-10-27, 02:26
Medlem
rzizzlas avatar
ernst hugo järegård urg vilken mänsika jag tycker han är äklig och värkade vara ett pervo
sedan så gillar jag inte per gessle en snål fan som inte kan sjunga enligt mig
och e type ett kräk är han har jag hört i vart fall
men han kan defenetivt inte sjunga enligt min mening
2010-10-27, 02:28
Medlem
Harry-Browns avatar
1. Bloggare.

2. För dom har inte gjort nånting som är värt att beundra
2010-10-27, 02:34
Medlem
nils-holgerzons avatar
Kan säga att jag hatar följande personer:

Katrin Zytomierska, bloggare
OTROLIGT irriterande och uppkäftig och tror alltid att hon har rätt. En satans blogghora som tidigare var tillsammans med Alex Schulman (säger väl det mesta). Pratar offentligt om det mesta utan att egentligen ha någon större koll vad det handlar om. Hat

Alex Schulman, bloggare
Som sagt, tidigare tillsammans Katrin Zytomierska. För det första är han extremt ful (får kväljningar är hans leende samtidigt som hans mer "seriösa" miner är ytterst misslyckade). En bloggare som många påstår har ett gudabenodigt sätt att skriva på . Är egentligen bara nån fjollig bloggare som vistas på Stureplan och råkar heta "Schulman". Bror till en annan fitta, Calle Schulman. Hat.

Josefin Crafford, radiopratare på Vakna med The Voice (och lite all-around)
Babbelkärring som påminner om Katrin. Tror alltid hon har rätt men så är sällan fallet. Forsöker sticka ut med annorlunda åsikter, kommentar etc. Är egentligen bara en korkad blondin som haft lite tur här i livet. "Jag är tjej. Jag har rätt!" käften? Hat.
2010-10-27, 02:41
Medlem
pajkastarns avatar
Carl-Jan Grankvist!
Vidrigare människa får man leta efter.

Petra Mede.
Får mig att byta kanal varje gång hon kommer med sina pinsamt dåliga skämt i Parlamentet.
Inte för att hon är den enda med dåliga skämt där, men hon utmärker sig särskilt med sitt översittandebeende. Ett beteende som jag upplever att hon har i alla sammanhang, inte bara i humorprogram..

Självklart håller jag även med er som skrivit tidigare i tråden på dom flesta punkterna.
2010-10-27, 03:25
Medlem
Di Leva

Förklaring behövs knappast.
2010-10-27, 03:38
Medlem
brabens avatar
Andreas Carlsson - Han sitter i idoljuryn tillsammans med Baggarna
Han är jättedålig på att vara jury och skryter om sig själv alldeles för mycket.
Sen så är han på tok för nöjd med sig själv.
Detta är då min åsikt..
2010-10-27, 03:42
Medlem
Zelogaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nils-holgerzon
Kan säga att jag hatar följande personer:

Katrin Zytomierska, bloggare
OTROLIGT irriterande och uppkäftig och tror alltid att hon har rätt. En satans blogghora som tidigare var tillsammans med Alex Schulman (säger väl det mesta). Pratar offentligt om det mesta utan att egentligen ha någon större koll vad det handlar om. Hat
Haha, är det hon som tror sig vara sexualpedagog och förstår sig på tonåringar så bra för att hon kör med fjortis-slang i sina inlägg?
Isåfall, skriv upp mig också
Har skällt ut henne både en och två gånger för sin låga intelligensnivå
2010-10-27, 03:42
Medlem
judenaesans avatar
1. Alex Schulman
1. Anna anka
1. Runar Söörgard (inte aktuell men ändå)
1. Carola
1. Fitt juggen i robinson
1. Alla som bloggar
1. Alla som är kända utan att vara bra på något/tillföra något

2. Listan kan göras lång och för att korta ner det hela så är det för att alla dessa är fruktansvärt efterblivna. Annars är jag rätt positiv
2010-10-27, 03:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oogh
Di Leva

Förklaring behövs knappast.
Jo, förklara tack.
2010-10-27, 05:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Senjinone
Jo, förklara tack.

Människan är ett tvättäkta miffo som helt seriöst påstår att han kommer från rymden. Springer runt på scen med en vattenkanna, som jag tyvärr glömt/förträngt storyn bakom. Osv osv.

Som ett sidospår så förstår jag inte varför folk gnäller på alla bloggluder. Låt bli att läsa skiten?
Jag skulle inte ens kunna nämna två bloggar under pistolhot...
2010-10-27, 06:44
Medlem
Anna Book! B-kändis.
Springer till tidningarna för minsta löjliga och ointressanta sak som händer i hennes liv.
Hela hennes sjukdoms historia finns för allmän beskådning.
En mer patetisk människa får man leta efter.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in