• 1
  • 2
2010-10-26, 23:35
Medlem
mr.demons avatar
För nått år sedan så bad jag användaren rakki att starta en tråd om Aspergers syndrom då jag var under utredning efter en 10 år inom öppen psyk, osv. Jag tyckte att det kunde vara kul och utbyta erfarenheter osv om Asperger syndrom, och jag hade givetvis det och ADHD. Då var vi endast ett fåtal på detta forum som hade Asperger, och jag tyckte att det var kul o prata med dom andra som hade det.

Men nu verkar det som om varenda jävel på detta forum har det...

Så min fråga är-tycker inte ni som jag att antalet aspies har ökat markant? Och speciellt efter att luriflaxflox hängde sig så har antalet pskyfall också ökat markant. Vad kan det bero på?? Håller FB på att bli en samlingsplats för muppar??
Citera
2010-10-26, 23:39
Bannlyst
Nja, tycker inte direkt att det kommit flera ass-burgers till FB efter Marcus död. Eller, vad vet jag?

Kan tillägga att jag inte är född med några abnormaliteter, defekter eller sjukdomar utöver lite hjärtfel.
Citera
2010-10-26, 23:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
För nått år sedan så bad jag användaren rakki att starta en tråd om Aspergers syndrom då jag var under utredning efter en 10 år inom öppen psyk, osv. Jag tyckte att det kunde vara kul och utbyta erfarenheter osv om Asperger syndrom, och jag hade givetvis det och ADHD. Då var vi endast ett fåtal på detta forum som hade Asperger, och jag tyckte att det var kul o prata med dom andra som hade det.

Men nu verkar det som om varenda jävel på detta forum har det...

Så min fråga är-tycker inte ni som jag att antalet aspies har ökat markant? Och speciellt efter att luriflaxflox hängde sig så har antalet pskyfall också ökat markant. Vad kan det bero på?? Håller FB på att bli en samlingsplats för muppar??

Alla diagnoser har ökat överallt i världen. Snart har varenda individ i världen (utom judarna) en diganos på något. Fiser manflera ggr om dagen så lär du få snart någon diagnos över detta, med nåpot fint judisktyskt klingande namn som typ Goldenpruttenschtrig. Så snart kan man titulera sig Goldenpruttenschtrigare om man fiser för ofta, ja ni fattar vart jag vill komma med detta. Poängen är att juden vill diagnosticera oss alla för minsta grej och ta kontroll.
Citera
2010-10-26, 23:46
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lramschtrampo
Alla diagnoser har ökat överallt i världen. Snart har varenda individ i världen (utom judarna) en diganos på något. Fiser manflera ggr om dagen så lär du få snart någon diagnos över detta, med nåpot fint judisktyskt klingande namn som typ Goldenpruttenschtrig. Så snart kan man titulera sig Goldenpruttenschtrigare om man fiser för ofta, ja ni fattar vart jag vill komma med detta. Poängen är att juden vill diagnosticera oss alla för minsta grej och ta kontroll.

Förösker du göra detta till en judefråga??
Citera
2010-10-26, 23:48
Medlem
NotAGirlCalledBrians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Du kan inte tycka nåt! Du är en 10, så du kan ju inte hunnit se så mycket än.
Han kan som jag ha hängt här en längre tid men ha ett nytt konto. Hur som helst så har väl detta knappast med ämnet att göra och en fördel är väl om ts håller sig till topic i sin egen tråd.
Citera
2010-10-26, 23:49
Medlem
Lugn, jag har inte Aspergers och jag är det enda som räknas.
Citera
2010-10-26, 23:51
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NotAGirlCalledBrian
Han kan som jag ha hängt här en längre tid men ha ett nytt konto. Hur som helst så har väl detta knappast med ämnet att göra och en fördel är väl om ts håller sig till topic i sin egen tråd.

Det tänkte jag ju inte på-..

Var tvungen att redigera lite. Fan vad den här medecinen slår.
Senast redigerad av mr.demon 2010-10-26 kl. 23:58.
Citera
2010-10-26, 23:57
Bannlyst
Har också märkt av detta. Bara massa jävla förståndshandikappade cp:n här...
Citera
2010-10-26, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bollfot

And you
Citera
2010-10-26, 23:58
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bollfot

Du kan ju logga ut och aldrig mer logga in.
Citera
2010-10-27, 00:02
Medlem
Innebär inte asberger att man har svårt att läsa av ansiktsuttryck?

Det finns isf naturliga förklaringar till att människor på internet tycks ha aspbergers.
Citera
2010-10-27, 00:10
Medlem
NotAGirlCalledBrians avatar
För att svara på topic så: nej, jag har inte direkt märkt av någon ökning av folk med aspergers här på fb. Men jag hänger å andra sidan inte särskilt mycket i psykologiforat och har bara hängt här på fb regelbundet sedan förra året.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in