Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-10-25, 22:22
  #1
Medlem
Hej kära flashbackare.

Jag köpte mig en samsung glaxy för några dagar sedan och allting funkade perfa enda tills i lördags. Nu vill den knappt connecta via varken 3g eller wifi och jag kan absolut inte logga in med mitt google account och komma in på market... Så vad göra?..

Och är det någon som vet när FroYo släpps för nedladdning till samsung galaxy igen?
Citera
2010-10-25, 22:33
  #2
Medlem
Bump
Citera
2010-10-25, 22:36
  #3
Medlem
NightRunners avatar
Hur menar du med att den "knappt" kopplar upp sig? Ansluter den inte alls? Har du Wifi på och ett tillgängligt Wifi nät? Har du 3G täckning? Vad händer när du loggar in på Google kontot?

Mvh
Citera
2010-10-25, 22:41
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NightRunner
Hur menar du med att den "knappt" kopplar upp sig? Ansluter den inte alls? Har du Wifi på och ett tillgängligt Wifi nät? Har du 3G täckning? Vad händer när du loggar in på Google kontot?

Mvh

Jag har bade wifi och 3g tillgangligt men den valjer ibland att saga att uppkopplingen inte fungerar. Och varje gang jag loggar in pa mitt google account sager den att could not establish a relaible internet connection och har gjort i dagar.


(Ursakta stavfel. Skriver fran min galaxy da den for tillfallet faktiskt ville koppla upp till wifi.)
Citera
2010-10-26, 01:52
  #5
Medlem
Cyrax1s avatar
Gör en factoryreset iom att du inte haft den så länget
Citera
2010-10-26, 01:56
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cyrax1
Gör en factoryreset iom att du inte haft den vså länget

jag har redan provat detta. Utan framgang tyvarr.
Citera
2010-10-26, 08:24
  #7
Medlem
Verkligen ingen som vet?
Citera
2010-10-27, 09:25
  #8
Medlem
Mr.Ouijas avatar
Fullständig återställning borde alltså hjälpa, annars är det något hårdvarufel och då får du lämna in den.

Testa återställa genom att stänga av mobilen, tryck sedan VolymUpp+Home+Power On.
Du kommer då komma in i Recovery 2/3e beroende på om du har Froyo eller ej.
Välj isf Wipe Partition Data, Wipe Data cache, och Reboota sedan telefonen.

Funkar den inte då så fåru lämna in den asså.
Citera
2010-11-01, 15:46
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Ouija
Fullständig återställning borde alltså hjälpa, annars är det något hårdvarufel och då får du lämna in den.

Testa återställa genom att stänga av mobilen, tryck sedan VolymUpp+Home+Power On.
Du kommer då komma in i Recovery 2/3e beroende på om du har Froyo eller ej.
Välj isf Wipe Partition Data, Wipe Data cache, och Reboota sedan telefonen.

Funkar den inte då så fåru lämna in den asså.

Nej det funkade inte. Visade sig vara ett vanligt fel och fick tipset att logga in via youtube appen på mitt google account och nu funkar att prima.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback