Flashback bygger pepparkakshus!
2010-10-25, 19:31
Medlem
Kör på bara, hon är gammal nog att bestämma själv.
2010-10-25, 19:48
Medlem
Ninyah218s avatar
skicka den stackars ungen till psykolog omedelbart! såhär kan det ju inte fortsätta. går du med på att sex med henne vet man ju aldrig hur det slutar, rätt vare är sitter du i en rättegångssal och är anklagad för våldtäkt,....
2010-10-25, 19:52
Medlem
zBr9s avatar
Gör det, men bara om du postar bilder här efteråt. Glöm inte att använda skydd dock, inavlade barn kan lätt bli Fula.
2010-10-25, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gunnarpettersson
haha. hon lånade min fb till hennes skolarbeten
Hon har klätt av sig naken inför mig, tafsat så fort frugan är borta, skickar konstiga sms när hon är full.
Jag lovar jag känner vibbarna! Jag vet att skulle det börja skulle de aldrig ta slut så det spelar ingen roll inför framtiden. och ja jag skulle kunna se henne i ögonen, de har jag alltid kunnat med dom jag tidigare haft sex med.

Hon har altså full koll på vad du heter på fb och hon brukar fråga om hjälp till skolan på fb. Hade jag varit din dotter hade jag nog varit lite intresserad av vad pappa brukar skriva om på fb. Har du inte tänkt på det? fast du är nog ett gulligt troll
2010-10-25, 20:31
Medlem
Diablesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solsystemet
jag tycker du ska knulla henne, det kommer bli hett och för just det heta sexets skull kör lite pappa/dotter lekar

kalla henne min lilla flicka, stoppa om henne i sängen, släck sedan lyset och sen förgrip dig på henne, spruta också i fittan så risken för mongoloida barn blir större (om jni får sånna får du lägga upp bilder här sen) spruta ner den lilla slynan och knulla henne duktigt, vem ska lära henne om inte pappa själv,

Finns nog slynor här som längtar efter den behandlingen. Även om dom aldrig skulle våga erkänna det.
2010-10-25, 20:48
Medlem
Om vi nu ska låtsas att du inte trollar..

Du påstår att din dotter har lånat din användare, som förövrigt var helt ny och hon inte alls kunde göra en egen, för att fråga om sina skolarbeten. Detta innebär att hon vet mycket väl vad du heter på flashback, och troligen kollar hon själv runt trådarna här. Din tråd är nu på heta ämnen vilket leder till att hon kanske kommer läsa tråden. Om hon nu gör de så kan du förvänta dig antingen sex eller .. förlust av en dotter.
2010-10-25, 22:23
Bannlyst
Sätt påna i skitan, så slipper du tänka på eventuell inavel.
2010-10-25, 22:24
Medlem
LOL!!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gunnarpettersson
Men är det någon som har en aning om vad som händer ifall jag skulle göra det, vad är straffet?
Brottsbalken
6 kap. Om sexualbrott
6 § Har någon, i annat fall än som avses förut i detta kapitel, samlag med eget barn eller dess avkomling, döms för sexuellt umgänge med avkomling till fängelse i högst två år.
2010-10-25, 23:05
Bannlyst
är hon din biologiska dotter? if so then ur fucked up. if not GO FOR IT!
2010-10-25, 23:06
Medlem
Run3s avatar
Klart! Så länge ni inte skapar ett barn eller berättar, är det ju ingen skada skedd.
2010-10-25, 23:24
Medlem
d0pefishs avatar
Gör det absolut inte. Det är vidrigt, det borde du som är pappa till en 18åring vara smart nog att inse...
2010-10-26, 00:06
Medlem
absurdisms avatar
du behöver hjälp någon att prata med, detta kan förstöra båda era liv, jag hoppas detta är ett dåligt skämt...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in