Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2004-06-24, 04:09
  #13
Medlem
agitators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Semla
Smakfull vad menas med det ??? Menar du att din wallpaper är full av go smak eller??
jepp, jag at upp bilden efter att jag scannat den. Eller sa kanske det är sa att jag spillt öl pa min skärm. Det smakar saledes fylla när jag försöker slicka pa bilden.
Citera
2004-06-24, 04:10
  #14
Banned
Semlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agitator
jepp, jag at upp bilden efter att jag scannat den. Eller sa kanske det är sa att jag spillt öl pa min skärm. Det smakar saledes fylla när jag försöker slicka pa bilden.
Jaha det va det du yrade om nu börjar jag förstå vad du menar
Citera
2004-06-24, 12:13
  #15
Medlem
http://wallpaper.deviantart.com/3d/

Där finns det hur många wallpapers som hellst...
Citera
2004-06-24, 12:57
  #16
Medlem
xatrixs avatar
Som sagt: kika runt på deviantart. Där finns en hel del pärlor.
Ladda även ner StyleXP för att stajla om GUI:n i XP. Mycket bra program. Har faktiskt gjort min dator snabbare i fönsteröppnande o dyl. Det finns en del teman på deviantart men kika annars på themexp.org
Citera
2004-06-24, 15:03
  #17
Banned
Semlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xatrix
Som sagt: kika runt på deviantart. Där finns en hel del pärlor.
Ladda även ner StyleXP för att stajla om GUI:n i XP. Mycket bra program. Har faktiskt gjort min dator snabbare i fönsteröppnande o dyl. Det finns en del teman på deviantart men kika annars på themexp.org
Jo, jag hade styleXP förr men visst egentliegn inte om vad på mit skrivbord som behövde moddas
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback