Citat:
Ursprungligen postat av
OlgaOlga
När ovanstående talade om main hero tänkte jag att vi kanske kan berätta vår top 3 lista av main heroes?
Jag börjar ofc
1. Zeratul, jag har verkligen bemästrat denna gubben. Passar dock inte i mot alla lag. (precis som nova)
2. Nazeebo.
3. Sylvanas. Spelar en fantastisk sylva men hon är inte lika kul som ovanstående men det är henne jag är bäst med.
Ni ser vilken sort jag är. Alltid dps.
Er tur!
Är ganska färsk inom HoTS(200~ games) och har inte fått så bra grepp på lämpliga builds men jag har börjat kolla heroesfire för bra builds på de olika hjältarna. Min lista får bli:
1. Kerrigan, kul hjälte med bra damage och bra crowd control.
2. Anub'Arak, crowd controlen är riktigt trevlig med rewind på level 20.
3. Brightwing, även om den blivit nerfad är den riktigt trevlig. Healar väl inte fantastiskt före level 10 men den har bra sustain ändå i grupper. Polymorphen är bra den med.
Genomgående temat är väl crowd control då? Känns bra att ha lite olika klasser om man lirar HL och folk inte pickar det ena eller det andra.
En annan hjälte jag börjat spela är The Lost Vikings, de har ju även de blivit nerfade men man kan ändå soaka bra med xp för laget. Ett helvete att hålla koll på alla killar dock! Träning ger färdighet!
Åsikter om den hjälten?