• 1
  • 2
2010-10-24, 14:12
Medlem
Messinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enormouse
Man har väl sett folk springa i lite utrusning, men inte ser de alldeles fullt utrustade ut. Nu låter det här möjligen fel.

I alla fall, överdragsdobbar - var fann du dessa? Sen så när det gäller det man har under tightsen så får man ju inte plats med så mycket? Jag har "sportunderkläder" och jag undrar inte om de är menade för sommaren då det är varmt. Ska man ha några varma långkalsonger?

Du får ju prova dig fram. Börja med att köpa ett rejält underställ så du slipper frysa allt för mycket. Vantar och mössa är valfritt, jag springer t.ex aldrig med mössa men som sagt prova dig fram. Isdubbar och liknande råder jag dig att skippa om du bara har sprungit 6 månader.
Citera
2010-10-28, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enormouse
Man har väl sett folk springa i lite utrusning, men inte ser de alldeles fullt utrustade ut. Nu låter det här möjligen fel.

I alla fall, överdragsdobbar - var fann du dessa? Sen så när det gäller det man har under tightsen så får man ju inte plats med så mycket? Jag har "sportunderkläder" och jag undrar inte om de är menade för sommaren då det är varmt. Ska man ha några varma långkalsonger?

Dobbar kommer du förmodligen inte behöva. De flesta skor har tillräckligt bra grepp för att springa på vintern.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in