2010-10-23, 15:28
Medlem
När man ska ta ner en fil från nätet så är det ett pling-ljud som låter när filen är hämtad. Kan man stänga av de skiten? Sjukt irriterande att höra de ljudet om man ska ta ner en massa filer.
Citera
2010-10-23, 15:33
Medlem
start-> kontrollpanelen-> sound-> (ljud) sounds -> sound scheme
Citera
2010-10-23, 15:33
Medlem
Slingshots avatar
Kontrollpanelen - Ljud.
Citera
2010-10-23, 15:36
Medlem
vilken är det man ska stänga av då för nå sound schema står inte på min lista :/
Citera
2010-10-23, 16:05
Medlem
Många har egna val i inställningarna för programmet du använder för att ladda ned. Du har inte ens skrivit vilken det gäller.
Senast redigerad av panpo98 2010-10-23 kl. 16:08.
Citera
2010-10-23, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av panpo98
Många har egna val i inställningarna för programmet du använder för att ladda ned. Du har inte ens skrivit vilken det gäller.

Jag har vista som os så när jag tar ner filer från olika hemsidor t.ex. the sims nerladdningsfiler så använder den sig vlä av windows egna nerladdningsgrej :S när jag går in på kontrollpanelen > Ljud > Ljud så finns det en radda med alternativ och jag har redan stängt av en massa ljud men det funkar inte.
Citera
2010-10-23, 22:42
Medlem
Jösses, Helt fel.
När man är ute på olika hemsidor så används en webbläsare så det är i den du ska kolla i inställningarna.

Antar att du inte ens vet vilken webbläsare du använder och om den har något extra add-on som sköter nedladdningar.
Citera
2010-10-23, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av panpo98
Jösses, Helt fel.
När man är ute på olika hemsidor så används en webbläsare så det är i den du ska kolla i inställningarna.

Antar att du inte ens vet vilken webbläsare du använder och om den har något extra add-on som sköter nedladdningar.
Jäklar va spydig man kan låta. Jag använder mig av IE och vet precis vad jag snackar om. Hittade iaf felet och det var inte alls på webbläsarinställningarna (för det var det första jag kollade för övrigt). Det var under kontrollpanelen > Ljud > Ljud. Jag hade tydligen missat en grej där.
Citera
2010-10-24, 04:50
Medlem
Läs vad du själv skrivit i tråden och tänk efter vad folk drar för slutsats efter varje inlägg.
Senast redigerad av panpo98 2010-10-24 kl. 04:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in