2025-06-18, 21:07
Medlem
Martin24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pruttaren-1
Funkade inte, fast jag loggade bara ut i ett fönster. Jag har åtta fönster med ett par hundra flikar i som jag ogärna vill stänga ner. Men jag ska prova framöver, får gallra bland flikarna först.

Om du till exempel har massor av flikar med Youtube videos öppna. Om du loggar ut i en sådan YT flik, så är du utloggad på alla andra också. Men för att utloggningen ska synas överallt måste du först uppdatera sidorna, tryck F5 på varje YT flik.
Citera
2025-06-18, 23:22
Medlem
pruttaren-1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martin24
Om du till exempel har massor av flikar med Youtube videos öppna. Om du loggar ut i en sådan YT flik, så är du utloggad på alla andra också. Men för att utloggningen ska synas överallt måste du först uppdatera sidorna, tryck F5 på varje YT flik.
Har en massa olika flikar, allt ifrån dagens tv program (som jag ändå aldrig tittar på) till recept, tradera och blocket annonser.
Men jag rensar hårt nu och bokmärker för fullt. hehe, det värsta är att jag har lika många flikar uppe i firefox, opera och brave nästan så man kan tro att jag har samlarmani.
Senast redigerad av pruttaren-1 2025-06-18 kl. 23:24.
Citera
2025-06-20, 15:20
Medlem
pruttaren-1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martin24
Det blev som du sa, när jag är inloggad så blir det en ring. Konstigt att det inte blivit det förut.
Citera
2025-06-20, 23:25
Medlem
Martin24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pruttaren-1
Det blev som du sa, när jag är inloggad så blir det en ring. Konstigt att det inte blivit det förut.

Det har varit så i flera år. Jag minns inte hur länge sen det var de ändrade, men det är många år sedan.

Hittade en tråd som är skapad 2020, men det kan vara ännu längre sen som Google började med cirkeln med initial i som syns i inloggat läge.

https://support.google.com/mail/thre...nge-it-to-mine
Citera
2025-09-16, 00:14
Medlem
JerryCottons avatar
Problemet löst...
Senast redigerad av JerryCotton 2025-09-16 kl. 00:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in