2010-10-22, 17:57
Bannlyst
Tja,

Jag undrar hur man gör för att få reda på hur mycket kredit man använt från ett Mastercard kort, går det att kolla på internet?

Antar att det går att koppla sitt Mastercard till sin internetbank, måste man gå in till ett kontor för det eller går det att göra direkt på internet?

mvh
Citera
2010-10-22, 18:02
Medlem
mungs avatar
Om du har skaffat kortet via banken ska det gå att se i internetbanken. Om du inte ser det där vet jag inte riktigt... ring banken och hör!
Citera
2010-10-22, 18:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mung
Om du har skaffat kortet via banken ska det gå att se i internetbanken. Om du inte ser det där vet jag inte riktigt... ring banken och hör!

Men jag måste väl koppla mitt kort till internetbanken först?

När jag loggar in på internetbanken ser jag bara mitt vanliga kontokort och hur det ligger till där.

Så jag måste väl ansluta det till internetbanken på nåt vänster, ska kolla min banks hemsida och se whatsup..
Citera
2010-10-22, 18:25
Medlem
mungs avatar
När jag skaffade MasterCard via banken behövde jag inte göra någonting, det kom automatiskt upp i internetbanken. Men det skiljer sig säkert från bank till bank.
Citera
2010-10-22, 18:27
Bannlyst
Det löste sig, mitt mastercard var kopplat till min internetbank, låg bara väl gömt hehe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in