Citat:
Ursprungligen postat av
boboslacke
Du borde ju veta.. du har ju tillbaka i tråden kört alla de regelbrott och taktiker som angriparna försöker med nu inklusive 1.06 1.07 och stött de mest märkliga teorierna som förekommit bland foliehattarna osv så att någon som återigen försöker koka soppa utan ens spik får stöd av dig förvånar väl ingen...
Man måste vara väldigt ny i tråden för att inte förstå vad din roll handlar om också denna gång.
Kan du inte berätta vilja teorier som är ok att diskutera och vilka som inte är det?
Är rätt så tröttsamt att hela tiden läsa samma sak, att folk blir anklagade för det ena och det andra...
Jag har den här tråden som tidsfördriv, och det är ofta väldigt intressant, mycket bra länkar som kommer fram, men jag kan för mitt liv inte förstå hur man kan säga att Eugene de Kock är totalt ointressant.
Om han var i Stockholm under mordnatten så är det minst lika intressant som alla andra teorier.
Och vad gäller sekretess så kan jag väl skriva det också, som jag skrev till Boboslacke i pm tidigare, att den maximala längden för sekretess är 40 år. Hurvida den kan förlängas efter detta vet jag dock inte. Källa på det är offentlighet och sekretesslagen.