Citat:
Ursprungligen postat av
PeoFallmo
Det är ju nu valet av MP blir riktigt intressant. EXAKT där mordet sker är själva grunden för det mest hemliga som finns, nämligen den faktiska existensen av ett svenskt grundlagsbrott. Där samarbetet med NATO finns.
Det finns inget mer som svenska myndigheter har gjort så mycket åt för att hindra vetskapen om detta att komma ut till befolkningen.
Det vet ju naturligtvis de som ligger bakom MOP. Det faktum i sig gör att de aldrig kan åka dit.
Det är locket på så fort något börjar lukta NATO-samarbete.
Ju närmare kärnan av detta GM kan utföra sitt dåd desto säkrare bör han vara på att klara sig.
Nu sker MOP praktiskt taget mitt i SBs finrum.
Nu behöver inte GM någon person som alibi, det ordnar kvarteret.
Med andra ord, MP är genialiskt utvald med tanke på brottets syfte. Finns inte en enda bättre plats.
Håller inte med dig om att mordplatsen var utsedd i förväg. Men håller med dig om din intention.
Mordet doldes i en miljö som var viktigare att dölja än att hitta en mördare.
Frågan är i vilken miljö. Och vilka som hade mest att förlora på att detta faktum skulle komma fram.
Och fortfarande än idag har väktare. Som ser till att de som vet eller iakttagit inte pratar.
Som har talesmän som rycker ut vid behov.
För mig är kopplingen till SAP given. Men varför ska det då även i denna dag innehålla personer som inte gillade Palme eller rentav hatade.
Enligt mig möts man i en gemensam önskan. Men med olika utgångspunkter.
Där båda sidor inte vill att sanningen ska komma fram.
Där IC stödjer LPs utpekande av CP. Där andra sidan understödjer samma utpekande men med andra metoder och ord.
Förr i tiden kallades detta för en ohelig allians.
Där båda sidor har något att dölja.