Citat:
Det var inte dig jag avsåg om du nu trodde det.
Men det är intressant att ni som förespråkar polisspåret, landsförrädarspåret (visst är din käpphäst landsförrädarkonspiration om jag minns rätt?) ägnar er åt trakasserier, förlöjligande, personangrepp mot alla som inte hyllar era landsförrädarspår.
Denna tråd är fri för all diskussion.
Dessutom tycker jag att det behövs en mer balanserad och nyanserad debatt i denna tråd.
Jag står för en breddning av debatten och törs "anfalla" från mer oortodoxa vinklar.
Jag undrar mer och mer varför vissa blir så aggressiva när man ifrågasätter landsförrädarspåret.
Admiralen Canaris tänker inte tystna utan fortsätta kämpa för en mer balanserad och nyanserad diskussion i denna tråd. Där man respekterar varandra, dock tänker jag inte köra den mjuka stilen mot riktiga stollehattsteorier.
Men det är intressant att ni som förespråkar polisspåret, landsförrädarspåret (visst är din käpphäst landsförrädarkonspiration om jag minns rätt?) ägnar er åt trakasserier, förlöjligande, personangrepp mot alla som inte hyllar era landsförrädarspår.
Denna tråd är fri för all diskussion.
Dessutom tycker jag att det behövs en mer balanserad och nyanserad debatt i denna tråd.
Jag står för en breddning av debatten och törs "anfalla" från mer oortodoxa vinklar.
Jag undrar mer och mer varför vissa blir så aggressiva när man ifrågasätter landsförrädarspåret.
Admiralen Canaris tänker inte tystna utan fortsätta kämpa för en mer balanserad och nyanserad diskussion i denna tråd. Där man respekterar varandra, dock tänker jag inte köra den mjuka stilen mot riktiga stollehattsteorier.
Givetvis ska vi ha en öppen och bred diskussion och inte låsa fast oss. Däremot blir jag trött på att läsa långa inlägg om gammal skåpmat som redan tuggats flera ggr och inte gett något.
Ungefär lika intressant som att hävda Christer P:s skuld igen utan nya argument eller teorin om att palme hade hiv el dylikt.
Hur får ni ner Sydafrika till Sveavägen, samt hur motiveras den efterkommande mörkläggningen i fall det var Sydafrika som låg bakom.
Jag skulle ju kunna använda ignore funktionen, men samtidigt kanske man missar något intressant då.
Eller finns det fler "Tore" som kan avses i sammanhanget? Eller kan det finnas andra missförstånd som Jallai inducerar här med sin text och ljudsnutt?