Citat:
Ursprungligen postat av uddis(s)
Gott. Som du märker vinner mina hypoteser i längden och omfattar långt fler detaljer än vad som framkommit. Skulle kunna säga mer men några trumf får man ha på hand för att sortera bort foliehattar som vill göra sig intressanta. Ser dock fram emot din lösning. Man är ju inte sämre än att man kan ändra sig om nya uppgifter kommer fram.
Säker på att uppgifter från t ex några av debattörernas polisvänner kan innehålla pusselbitar som de kanske inte själva inser vikten av men som knyter ihop säcken.
Ja, ja. Slicka i dig grädden bara.
Den tanke jag har ligger inte i linje med dina teorier om HH. Däremot har han sin givna plats i det lilla dramat.
Det jag tänker mig är att Säpo hade en spaning ute denna kväll som inte var riktad mot OP och folket på gatan visste inte heller om vad som höll på att utvecklas på Sveavägen innan det var för sent.
När det gäller Fjulle, Scarfoot och andra som läser tråden så bjuder jag gärna på uppslag och "tankegångar" i förhoppningen att någon skall sitta med den där pusselbiten som för diskussionen framåt i den ena eller den andra riktningen.