Citat:
Ursprungligen postat av iesho
Jag förstår att du inte började med Apollo 5, men jag tycker ditt anagram är lite väl synligt. Fast det var kanske avsikten?
Får jag fråga dig, vad tänker du om GS?
Jo båda ock, det är kul med ordlekar.
Men även kanske min syn på hela detta fall. Svaret finns där mitt framför ögonen, men man ser det kanske inte vid första anblicken. Sen kommer då någon, i detta fall du, med desinformationen att det betyder Apollo Fem. Javisst säger alla då, det är klart det står för det. Precis som hela detta fall. Men som sagt, en lek med bokstäver.
En motfråga: har du själv träffat GS?
Han framstår som en av de få som benhårt står vid sin version. I "Inuti Labyrinten" så ser man hur nästan alla inblandade i inledningsskeendet, först har en förklaring men när de ifrågasätts så finns det en annan förklaring. Gemensamt för alla dessa är att alla skyller på någon annan, men inte GS.
Särskilt polisen UH nagelfars i Ps bok, där hans agerande och bortförklarande visar att det kunde vara en inkompetent polis men som Ps forskande visar sig vara en polis utöver det vanliga.
Han framstår som riktigt rakryggad och enligt P finns inte heller det minsta negativt att hitta i hans yrkesliv.