Citat:
Ursprungligen postat av Flaxx08
Min kontakt med PU har bara sträckt sig till att använda ett papper och en penna och ett frimärke. Inget annat. Vad har du själv bidragit med till PU då? Du kanske i vanlig ordning inte vill svara på min fråga? Så du buntar ihop mig med Donald Forsberg och Gunnar Ekberg? Ja, sämre herrsällskap än de båda herrarna kan man säkert hitta här på jorden. Till exempel ditt..

Hur mycket svammel och OT kan man häva ur sig? Detta är inte en chatt eller datingline där man kan hålla på och käcka sig för att få ragg. Har gubben blivit impotent och ägnar sig åt fiske istället för kärlek? Använd då rätt kanaler för det. Detta är en någorlunda seriös tråd under ämnet Palmemordet som systematiskt saboteras av dig med trams fantasier. personliga anekdoter, personangrepp och OT.
När det gäller sakgörhållandena har t ex Donald själv berättat om att det var SSI som gett honom olika uppdrag. Han har tydligen insett att man måste se om sitt eget hus men bör nog gå ett steg till. Många talar och många vill ha detta utrett. T ex Ekberg och andra kanske borde ta dennes exempel och börja sjunga innan drevet går!
Valet är enkelt. Kontakta någon av de som gräver. Wall, Jallai, Borgnäs, GW eller mig efter tycke och smak. Ett annat alternativ kanske kan vara Proletären. Valet är fritt. Var kan man ha störst chans att bli hörd av någon som förstår att inte gräva i allt. Börjar man lyfta på stenarna här så kommer man att hitta samband med andra saker som uBåtskränkningar och frameupen av Ströberg etc. De som vet förstår nog vad jag syftar på.