Citat:
Ursprungligen postat av Bonavera
Kan hända att jag har fel,men om den vältalige VG var utsedd att sälja pappren t OP så ser jag det inte som omöjligt att OP gick på det.
Det är så dumt att man baxnar. Det är sådant som händer när man fantiserar utan att ta reda på fakta.
Vad skulle motivet vara till att OP skulle stjäla eller köpa sitt eget överklagande som han just skickat in!???? Enda tänkbara syftet med den händelsen är att någon trodde sig sabotera för OP genom detta så att han inte skulle ha ett registrerat överklagande inom rätt tid och därmed inte skulle kunna få rätt i högre instans.
Att sedan fantisera vidare utifrån detta leder bara djupare ned i mörkret och förvirringen
Jag har noterat den ovanliga aktiviteten efter att jag lagt ut lite mera ingående beskrivningar om verkliga förhållanden som alla pekar klart och tydligt i en och samma riktning. Spår och idéer i alla möjliga fantasifulla riktningar dyker upp med vindens hastighet men inte en enda kommentar kring det jag skrivit. Som så många gånger för blir det aktivitet att dränka vettiga uppgifter i en flod av oinsatt trams. Det hände när uddis skrev om det vapentekniska och det hände efter GW och Efter Jallais bok... före Walls bok var släppt osv.
Mönstren är tydliga och återkommande. Låt er ej dras med för att dränka de som vet vad de talar om i oinsatt gissande hit och dit.
Som historien har visat fungerar det inte heller som taktik. Uddis diskussion kring vapen är mer aktuell och trovärdig nu än någonsin.
Upptagen just nu men lite längre fram kommer jag att avslöja fler detaljer som kan knyta ihop säcken kring sambanden och räta ut frågetecken om olika iakttagelsers relevans. Knarkspan,... Holmer ,SSI AGAG personer , historik uppdrag och uppgifter samt de konkreta namnen. Barbrogruppen och Donald var ute men med vilket "uppdrag" för vems räkning? De var dock inte de enda. Knarkspan, Knattegruppen och Leon var aktiva. Hur hänger det ihop? Var finns sambanden som förklarar en hel mängd uppgifter. Varför är några av förhören med AK hemliga. osv.
När ni lekt färdigt återkommer jag
Senast redigerad av boboslacke 2012-08-30 kl. 09:19.
Senast redigerad av boboslacke 2012-08-30 kl. 09:19.