2011-08-31, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Tror du själv på det där?

Jag är fast övertygad om det. Och,ja jag är medveten om att efter alla misslyckade försök att få tyst på mig och misskreditera så försöker man nu bygga en plattform på en blogg för att motverka det jag skriver samtidigt som man försöker locka läsarna till Facebook.

Nu är det så det inte gör mig något eftersom jag också skriver för en del som alltid kommer att läsa den här tråden tills hela fallet är uppklarat.
Senast redigerad av Utredaren 2011-08-31 kl. 18:36.
Citera
2011-08-31, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxx08
Jag tror iallafall hemskt gärna på det där. Bara det är sanningen som kommer fram och inget annat. Tycker liksom att palmemordet, och även vapenaffärerna, Algernons och Catz Falcks död, ligger som en blöt och kall yllefilt över landet. Vi skriver ju ändå år 2011 nu och det officiella Sverige idag är ju inte som det officiella Sverige var igår.

Faktiskt bra skrivet. För mig är det dock så att jag inte kommer att skriva om dom affärer du nämner för jag vet inte något om dom mer än det som går att läsa i massmedia.
Citera
2011-08-31, 18:40
Bannlyst
Tack för det, Utredaren. Men kanske kan det fungera så, att om man drar ut första proppen (dvs löser en gåta) så följer resten med av sig själv. OM dessa affärer nu hänger ihop förstås.
Citera
2011-08-31, 18:41
Medlem
Kavrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utredaren
Jag är fast övertygad om det. Och,ja jag är medveten om att efter alla misslyckade försök att få tyst på mig och misskreditera så försöker man nu bygga en plattform på en blogg för att motverka det jag skriver samtidigt som man försöker locka läsarna till Facebook.

Nu är det så det inte gör mig något eftersom jag också skriver för en del som alltid kommer att läsa den här tråden tills hela fallet är uppklarat.

Det är också frågan om att ha en nyttig skeptisk inställning till uppgifter som inte går att kontrollera. Man skall skilja på det och misskreditering.
Citera
2011-08-31, 18:46
Medlem
Soterns avatar
Citat:

Vilken blogg är det?
Citera
2011-08-31, 18:48
Bannlyst
Utredaren spelar högt, hans ansikte faller ju all världens väg om det visar sig att Diamantspåret inte går till rättegång
Citera
2011-08-31, 18:54
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acech
Utredaren spelar högt, hans ansikte faller ju all världens väg om det visar sig att Diamantspåret inte går till rättegång

Ja, och hans beteende börjar likna en viss Ove M
Citera
2011-08-31, 18:56
Medlem
Durgedurgs avatar
Du menar att utredarna håller på med något stort nu?

Citat:
Man håller på med husrannsakan för att säkra bevis så den får bli klar först innan det exploderar i en massmediafrossa.
Citera
2011-08-31, 18:58
Medlem
hehehos avatar
Vattenkannornas ägare, Torbjörn Boström, är just nu också högaktuell med sin fina samling av ryamattor,

jo men visst man kan nog bli tokig av traumatiska upplevelser

eller ångra sig:

Senast redigerad av heheho 2011-08-31 kl. 19:02.
Citera
2011-08-31, 19:02
Medlem
Kavrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durgedurg
Du menar att utredarna håller på med något stort nu?

Det är ju i så fall oerhört märkligt att INGENTING har läckt till pressen.
Citera
2011-08-31, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acech

Nej inte alls. Diamantspåret kommer att gå till rättegång.
Citera
2011-08-31, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kavring
Det är ju i så fall oerhört märkligt att INGENTING har läckt till pressen.

Mja, pressen vet nog men varför dom inget skriver är oerhört märkligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in