Jag är fast övertygad om det. Och,ja jag är medveten om att efter alla misslyckade försök att få tyst på mig och misskreditera så försöker man nu bygga en plattform på en blogg för att motverka det jag skriver samtidigt som man försöker locka läsarna till Facebook.
Nu är det så det inte gör mig något eftersom jag också skriver för en del som alltid kommer att läsa den här tråden tills hela fallet är uppklarat.
Senast redigerad av Utredaren 2011-08-31 kl. 18:36.
Jag tror iallafall hemskt gärna på det där. Bara det är sanningen som kommer fram och inget annat. Tycker liksom att palmemordet, och även vapenaffärerna, Algernons och Catz Falcks död, ligger som en blöt och kall yllefilt över landet. Vi skriver ju ändå år 2011 nu och det officiella Sverige idag är ju inte som det officiella Sverige var igår.
Faktiskt bra skrivet. För mig är det dock så att jag inte kommer att skriva om dom affärer du nämner för jag vet inte något om dom mer än det som går att läsa i massmedia.
Tack för det, Utredaren. Men kanske kan det fungera så, att om man drar ut första proppen (dvs löser en gåta) så följer resten med av sig själv. OM dessa affärer nu hänger ihop förstås.
Jag är fast övertygad om det. Och,ja jag är medveten om att efter alla misslyckade försök att få tyst på mig och misskreditera så försöker man nu bygga en plattform på en blogg för att motverka det jag skriver samtidigt som man försöker locka läsarna till Facebook.
Nu är det så det inte gör mig något eftersom jag också skriver för en del som alltid kommer att läsa den här tråden tills hela fallet är uppklarat.
Det är också frågan om att ha en nyttig skeptisk inställning till uppgifter som inte går att kontrollera. Man skall skilja på det och misskreditering.
Vattenkannornas ägare, Torbjörn Boström, är just nu också högaktuell med sin fina samling av ryamattor,
jo men visst man kan nog bli tokig av traumatiska upplevelser
eller ångra sig:
Som vice ordförande för AMCF norra Europa, som serverar svenska armén Pilot Lt Col Torbjörn Boström sade, "Detta var en konferens för att skapa, bygga och utveckla stipendier och relationer över militärer i Europa. Vi har hört om ånger, ödmjukhet, rädslan och kärleken till Gud och det är inom Guds kärlek som vi njuta av vår frihet tillsammans ". En delegat konstaterade: Eftersom Gud skriver nästa kapitel i militär tjänst i Europa, kom CS Lewis ord att tänka på, att varje kapitel som Gud skriver kommer att bli ännu bättre än den tidigare, och berättelsen aldrig riktigt tar slut. Så ... längre upp och längre i för Kristus i Europa! Maj väckelsen spred sig genom denna region, särskilt bland Försvarsmaktens personal.
Senast redigerad av heheho 2011-08-31 kl. 19:02.