2011-06-18, 10:40
Medlem
Sluts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hweyl
... Någon som vågar gissa vem kvinnan med den kvarglömda jackan kan vara? Lisbeth Palme? Holmérs fru?

Kan väl knappast vara Åsa (ej fru vid tillfället) - hon var ju på Scandic i Borlänge med Hans vid den aktuella tidpunkten...
Citera
2011-06-18, 10:46
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acech
Jag tycker ändå det är roligt att man får använda sån fantasi för hindra polisspåret från att gå ihop. Det var exv en användare som tidigare i tråden föreslog att hoten till Anér, hans barnbarn och Krantz, signade av Niva Satan med mera, var skrivna av, ja, Krantz. Låt oss aldrig glömma att ett vittne säger sig ha identifierat Palmemördaren som en polis.
Fantasierna för eller emot polisspåret tycks mig väga lika. Därför tror jag på en ännu större konspiration över huvudet på polisen och under fötterna på densamma. Man har enbart haft kårandan att lita på och därför ställde alla nationalister och demokratitrogna upp bakom Holmérs bluffspel mot den sedan 70-talet från västmakten redan uppköpta rättsstaten.
Typiskt när sabotagen mot debatten kunde visas ha samband med vad jag skrivit och Bankrättsföreningens server till slut oförklarligt kraschade helt så försökte man få misstankarna riktade mot mig istället som om jag på så vis endast kunde bevisa att jag hade rätt i vad SPF höll på med. Mina kollegor på tv4 dataavdelning förstod tack och lov bättre. De ännu sjukare misstankarna mot Krantz känner jag därför väl igen nu av egen erfarenhet då vi båda råkade få med SPF att göra. / Ove M
Citera
2011-06-18, 11:02
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shabrak
Men enligt vad jag läst, kan ej ge källa just nu, hade ju personalen tillfrågats om Holmér varit där och ingen hade sett honom.....
Eftersom Holmér garanterat visste likaväl som Alf Karlsson vad som var på gång så hade det varit oansvarigt att lämna Stockholm vid tiden men självklart måste han låtsas som ingenting då han planerade och sedan övervakade sin antikonspiration då det verkligen gällde. Det blev Holmér som sedan fick skydda Jörlin Avsan Tell Piltz osv. då bluffspelet misslyckades och mordet blev ett faktum. / Ove M
Citera
2011-06-18, 11:07
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
...I övrigt bör alla normalbegåvade som intresserar sig för palmemordet inom en timme förstå att man inte skall ta något av vad HH uttalade sig om på allvar. Han var en lögnhals och en drama queen som älskade att stå i rampljuset och blåsa upp sig...
Vad har du för källa till det? SPF? / Ove M
Citera
2011-06-18, 11:13
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mvagrippa
....Hans Holmer hans lögner och manipulerande är svårslaget både ang Gunnarsson och PKK. Delar inte Mollviks tro på hans goda avsikter. Han visade andra sidor när han mörklade bordell-härvan tillsammans med Ebbe Carlsson....
Men historierna kring Gunnarsson PKK och bordell-härvan var ju alla tre planterade av SPF/Skräpo! / Ove M
Citera
2011-06-18, 11:21
Medlem
526s avatar
Leffe Smäll är väl inte helt olik CP?

LT
http://corruptio.blog.com/files/2011/05/Leif-Tell-Polis-Basebolligan-kriminell.jpg

CP
http://svt.se/content/1/c8/02/16/86/48/134_123Christer.jpg
Citera
2011-06-18, 11:26
Medlem
Sluts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Leffe Smäll är väl inte helt olik CP?

LT
http://corruptio.blog.com/files/2011/05/Leif-Tell-Polis-Basebolligan-kriminell.jpg

CP
http://svt.se/content/1/c8/02/16/86/48/134_123Christer.jpg

I min värld är det rätt oväsentligt då mig veterligen inget vittne kunde beskriva GM:s ansikte i de initiala förhören.
Citera
2011-06-18, 11:33
Medlem
hehehos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slut
Kan väl knappast vara Åsa (ej fru vid tillfället) - hon var ju på Scandic i Borlänge med Hans vid den aktuella tidpunkten...

Barbro? som i barbrogruppen...
Citera
2011-06-18, 11:36
Medlem
hehehos avatar
Citat:
...flyg från Falun...

Staybehind hade en egen flygenhet, kallad flygenhet 66, flög ofta privatplan från obskyra ängar etc.

[Det var dessa som skulle flyga iväg med kungen vid ett blixtanfall]
Senast redigerad av heheho 2011-06-18 kl. 11:45.
Citera
2011-06-18, 11:42
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Vad menar du Ove? Har du försökt hjälpa Susaeg få upprättelse men att denne då istället vänt sig mot dig? Jag har noterat att Susaeg har en hemsida tillägnad dig. Har Susaeg något med Palmemordet att göra?
Ja så ligger det till och jag har kunnat se precis hur Alf systematiskt och i detalj blivit utnyttjad av rent sataniska krafter mot hela den omgivning som försökt engagera sig i hans situation. Vi fick först kontakt genom Bankrättsföreningen och där förstod jag att varken han eller jag var några unika fall. Alf har inget som helst med Palmemordet att göra men märkligt nog desto mer med min kollega från tv4som typiskt oskyldigt blev indragen och fick skulden för Västbergarånet. Detta var uppenbarligen också en av SPF planerad övning för insatsstyrkan. Att oskyldiga offras i alla dessa katastrofövningar anses tydligen helt i sin ordning även då det gällde Estonia. Ändamålet helgar medlen för denna anonymt utvalda elit. Läs "Förfäras Ej". Där framgår hur man på centralt håll tänker. / Ove M
Citera
2011-06-18, 11:49
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slut
I min värld är det rätt oväsentligt då mig veterligen inget vittne kunde beskriva GM:s ansikte i de initiala förhören.
Ursäkta mitt okunnande, men vem är GM?

Jag tänkte mest på att Lisbet pekade ut CP. Eftersom LT och CP är lika kunde det kanske vara ett misstag.
Citera
2011-06-18, 12:00
Medlem
hehehos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Ursäkta mitt okunnande, men vem är GM?

Jag tänkte mest på att Lisbet pekade ut CP. Eftersom LT och CP är lika kunde det kanske vara ett misstag.

GM=gärningsmannen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in