Citat:
Ursprungligen postat av Acech
Jag tycker ändå det är roligt att man får använda sån fantasi för hindra polisspåret från att gå ihop. Det var exv en användare som tidigare i tråden föreslog att hoten till Anér, hans barnbarn och Krantz, signade av Niva Satan med mera, var skrivna av, ja, Krantz. Låt oss aldrig glömma att ett vittne säger sig ha identifierat Palmemördaren som en polis.
Fantasierna för eller emot polisspåret tycks mig väga lika. Därför tror jag på en ännu större konspiration över huvudet på polisen och under fötterna på densamma. Man har enbart haft kårandan att lita på och därför ställde alla nationalister och demokratitrogna upp bakom Holmérs bluffspel mot den sedan 70-talet från västmakten redan uppköpta rättsstaten.
Typiskt när sabotagen mot debatten kunde visas ha samband med vad jag skrivit och Bankrättsföreningens server till slut oförklarligt kraschade helt så försökte man få misstankarna riktade mot mig istället som om jag på så vis endast kunde bevisa att jag hade rätt i vad SPF höll på med. Mina kollegor på tv4 dataavdelning förstod tack och lov bättre. De ännu sjukare misstankarna mot Krantz känner jag därför väl igen nu av egen erfarenhet då vi båda råkade få med SPF att göra. / Ove M