2011-06-16, 22:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Acech
Sköts: 23:21:30 28 Februari

Död en sekund senare.

Dödförklarad: 00:06 1 Mars

Ok tack då vart det inte på min födelsedag,,,,,,,,,,,,,,
Citera
2011-06-16, 23:38
Bannlyst
Stefan Svedbom...vilken kille.

(Krash kurs: Spattig idrottsman SÄPO/VD1 värvade för att skjuta, Leif Tell utklädd till hora plockar vapnet och försvinner)

Någon som vet mer, bilder etc?

(fast det börjar bli många nu och både Svärdvik och Amberts verkar lite stolliga)
Senast redigerad av Acech 2011-06-16 kl. 23:55.
Citera
2011-06-17, 00:50
Medlem
bartrams avatar
Det verkar numera finnas två kategorier av människor: De som är misstänkta för MOP och de som ännu inte är misstänkta
Citera
2011-06-17, 09:04
Medlem
Citat:
Stefan Svedbom...vilken kille.

(Krash kurs: Spattig idrottsman SÄPO/VD1 värvade för att skjuta, Leif Tell utklädd till hora plockar vapnet och försvinner)

Någon som vet mer, bilder etc?

(fast det börjar bli många nu och både Svärdvik och Amberts verkar lite stolliga)
Eller kanske en hora utklädd till Leif Tell
Citera
2011-06-17, 09:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Oraneandblue
Eller kanske en hora utklädd till Leif Tell

Typiskt Eskil Block.
Citera
2011-06-17, 10:34
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klippo
Väldigt lite sker slumpmässigt.
Kolla kommentarer i Portnoys Gästbok.
Eller rättare sagt det är inga tillfälligheter som gör att samma anonyma budskap dyker upp i de mest skiftande sammanhang och det är oftast av slump eller rena misstag man med min erfarenhet råkar upptäcka samband med dolda avsikter från en ohederlig källa likt SPF. / Ove M
Citera
2011-06-17, 10:39
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bartram
Det verkar numera finnas två kategorier av människor: De som är misstänkta för MOP och de som ännu inte är misstänkta
Den som inte vill bli misstänkt för något gör klokast i att anpassa sig efter centralmakten SPF:s mycket konkreta men aldrig uttalade önskemål. / Ove M
Citera
2011-06-17, 10:50
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bartram
Citat:
Ursprungligen postat av Ove Mollvik
.... Ingen vill inse hur grundlurad man själv blivit av de falska underrättelser SPF sprider om olika aktörers förmenta avsikter.
Du har ju själv beskyllts för att vara en desinformatör. Alla dessa beskyllningar på Skräpo SPF etc har av många ansetts vara en stor gröt utan substans och avsett endast att förvilla....
Alla falska beskyllningar från folk som vägrar förstå vad jag faktiskt skriver leder mig entydigt mot SPF. Mina innersta avsikter har jag definitivt bättre koll på än centrala hemligmakten. / Ove M
Citera
2011-06-17, 11:09
Medlem
mvagrippas avatar
Tycker att vakthavande i LC, Hans Koci, kommer för lätt undan. I en poliskonspiration måste hans plats vara avgörande för ett lyckat resultat, och han gör bra ifrån sig.
1. Undviker alla former av ett planerat eftersök av mördaren. Ett stort antal poliser vittnar om bristen på ledning från LC under jakten på mördaren timmarna efter mordet.

2. Underlåter att skicka ut ett enda allanrop under natten. Vilket gör att granndistrikten som solna och Nacka är ovetande om mordet tills rikslarmet kommer 0215.

3. Struntar medvetet i att skicka ut rikslarm tills två timmar och 45 minuter efter mordet med den närmast sinnesslöa kommentaren att signalenmentet var för dåligt. Ett larm är till för att larma absolut senast 2340, när komm. Åke Rimborn sett OP på Sabbatsberg, borde larmet gått. Egentligen tidigare då Koci kunde kollat Gösta Söderström uppgift fr 2328 med kommisarierna Christian Dahlsgaard och Lars Christiansson.
Citera
2011-06-17, 12:11
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hehehoBTW:Fick denna bok i lådan idag, se sista sidan, Sverige skall ju vara bäst i världen på mind-games: (Lasse Krantz du är förlåten... )
...http://www.hostmyjpg.com/images/f095368184_ptdc0010.jpg
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Jaha, en ny bok alltså i ämnet! Och hur ska man bedöma dessa uppgifter då?.....
Ja ytterligare en i raden av osannolika upplevelser och med förvirrade men ändå ärligt menade slutsatser precis som av Krantz, Leopold, Gillberg m.fl. Alla vi som råkat ut för rättsövergrepp eller har varit med om för vanligt folk obeskrivliga öden tycks bli matade med ytterligare upplevelser som gör det än mer omöjligt att beskriva de ursprungliga händelserna med trovärdighet. Kriget mot enskilda medborgare leds så här utan tvekan från centrala psykstyret med totalitär övertygelse.
Genom Bankrättsföreningens debattform kom jag i kontakt med de mest extrema livsöden för ett antal år sedan. Alf Susaeg är en överlevare med en bakgrund som liknar en mix mellan Anders Svärdvik och Mats Frank exv. Trots att jag blivit väl insatt i flera liknande fall och haft kontakter som borde kunna hjälpa till så vänds till slut alla misslyckade försök till upprättelse mot en själv från bägge håll. Av detta förstår jag att alla kontakter blir manipulerade från en tredje anonym källa och Guillou har väldigt rätt i att det finns en konspiration mellan underrättelsetjänst säkerhetstjänst och ordningsmakt som ätit sig in och erövrat även vårt inbillat neutrala oskyldiga land. / Ove M
Citera
2011-06-17, 13:18
Medlem
TinFoilBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ove Mollvik
Alla falska beskyllningar från folk som vägrar förstå vad jag faktiskt skriver leder mig entydigt mot SPF. Mina innersta avsikter har jag definitivt bättre koll på än centrala hemligmakten. / Ove M

De som orkar läsa ditt pladder förstår nog vad du skriver. Vad som har efterfrågats gång på gång är bevis, källor eller t o m indicier som stödjer nåt av dina påståenden. Tack och lov är det få som är så lättlurade att de köper dina påståenden rakt av. Ge vettiga svar på de frågor som ställs till dig så slipper du mötas av misstro. Vi är trots allt på konspirationsforumet på Flashback, ändå lyckas framstå som kung av alla troll.
Citera
2011-06-17, 13:55
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Kom igen nu Ove fööfaan. Du har ju öppet mål att försvara dig mot alla anklagelser om att du bara virrar. Med tanke på den plats du tar i tråden så säger du i praktiken väldigt lite.
Om folk med dåligt samvete inte vill förstå min ärliga mening så är det inte mitt problem. SPF-folk vet redan mer än någon vill erkänna sitt ansvar för. Vart tog Marlind vägen som efter genomläsning hade genomskådat spelet här? Vad menade du sedan med "Om det Ove Mollvik (baserad i Lidingö) säger är sant så tycker jag det är absurt att han inte är död än"? / Ove M
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in