2011-06-12, 20:40
Medlem
Durgedurgs avatar
Någon som har Sven Aners mejladress?

Tackar på förhand
Citera
2011-06-12, 20:55
Medlem
Kavrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durgedurg

Tackar på förhand

Den vill jag också ha....samt Olle Alsen och Lars Borgnäs.
Citera
2011-06-12, 21:22
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Vem sköt Palme?
Miro Baresic
Citera
2011-06-12, 21:24
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif D
Alf Karlsson? Samma Alf Karlsson som på SÄPO?
Ja och samma Alf Karlsson som förnekade upprepade varningar från Ivan von Birhan (sök Youtube)! / Ove M
Citera
2011-06-12, 21:39
Medlem
TigerKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durgedurg

Tackar på förhand

Längt ner på denna sida hittar du postadress och telefonnummer: http://svenanerpalmemordet.blogspot.com/2011/05/de-sammansvurna.html

Jag ser ingen mailadress men det går att skriva kommentarer på bloggen så du kan kanske få kontakt de vägen.
Citera
2011-06-12, 21:48
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ove Mollvik
Miro Baresic
Nytt bud. Varför skulle det vara han? Var han anlitad av nazisnutarna eller var det juggarna som gjorde det själva?
Citera
2011-06-12, 21:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Nytt bud. Varför skulle det vara han? Var han anlitad av nazisnutarna eller var det juggarna som gjorde det själva?

nu kommer du få höra på grejer :)
Citera
2011-06-12, 22:05
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 232323
....för att organisera och genomföra ett planlagt mord behövs faktiskt lite mer i skallen. Ni ser väl själva i t ex TV3-programmet om Polisspåret vad det är för nötter som ni glatt påstår ska ha deltagit i en konspiration? De kan ju inte ens ljuga trovärdigt...
Just detta har jag tagit fasta på och kom fram till att internationella expertisen måste till slut ha tagit saken i egna händer eftersom SPF och Frihetsrörelsen med sina polismilitära skyttar inte gärna gick att lita på för en så stor uppgift där det främst gällde att inte avslöja något av psykförsvarets upplägg för ryssen.
Gruppens Palmehat var alltför splittrat och konstlat för att kunna konspirera tillräckligt naturligt. Gång på gång misslyckades den med vad de lovat mot finansiellt stöd från Contras. Palmehatet som SPF hade försökt odla fram under många år var direkt genomskådat. Palme fick med Harvardaffären slutgiltigt bevis för sveket och konspirationen bland svenska myndigheter. När Palme segrat även över dem och sedan hade kunnat tala inför FN och avslöja hur också Contras finansierades och vilka som egentligen styrde över USA:s utrikespolitik så tvingades CIA frångå sina principer och ingripa med sin från School of America utbildade ministermördare reserverad för NATO:s strategi. Baresic kunde ju med Stockhlms militanta väktarkårs hjälp och kompisar inom polisen vara på plats inom 20 min. då tillfället gavs. / Ove M
Senast redigerad av Ove Mollvik 2011-06-12 kl. 22:12.
Citera
2011-06-12, 22:19
Medlem
bartrams avatar
Ove!
Vem var det som OP mötte på Tunnelgatan- Eskil Block i egen hög person?
Citera
2011-06-12, 22:30
Medlem
Quoters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kavring
Den vill jag också ha....samt Olle Alsen och Lars Borgnäs.

Den kan jag bjuda på: lars.borgnas@svt.se
Citera
2011-06-12, 22:31
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acech
4. Jovan Birchan, ex-soldat hävdar sig ha blivit erbjuden pengar för att skjuta Olof Palme av en person med kopplingar till RKV/SÄPO.
Citat:
Ursprungligen postat av Mias
...Vem är denne person med kopplingar till Säpo?...
Charles ITT Morgan som erbjöd en prickskytt i världsklass som Ivan v.Birchan över 2 milj. dollar för att skjuta Palme var inte någon vanlig Skräponisse utan en riktig höjdare från Contras som tydligen hade all världens terrorfinans bakom sig. / Ove M
Citera
2011-06-12, 22:38
Medlem
hweyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Då undrar jag varför finskorna inte kunnat identifiera Avsan? De har haft tjugofem år på sig. Han har helt öppet ställt upp i riksdagsvalet och finns med namn och bild på internet.

Paranoians mästare Borgnäs och Sven Anér ser jag inte som några säkra källor.

Oavsett vad man anser om Borgnäs och "Almungetomten" är affären Anti Avsan svår att avfärda.

- Varför är PU:s förhör med Avsan hemligstämplade?
- Varför har Avsan aldrig bemött Anérs anklagelser offentligt? Ingen normal reaktion för en person som är helt oskyldig.
- Hur kunde Avsan göra en sådan framgångsrik juridisk och politisk karriär? Från simpel patrullerande polis på A-turen till rådman och riksdagsledamot. Han måste ha inflytelserika vänner som hjälper honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in