Vi har bild ett och två.
I bild ett har jag killen som jag vill ha i bild två har jag en mössa som skulle passa helt perfekt på hans hjäsa hur får jag på den där?
Jag ska klara det om jag så ska sitta tills jag dör, ser absolut ingen anledning till att någon annan skulle göra det då lär jag mig inget. Helt meningslöst Men tack för tipset !
kanske lite väl enkelt men (i ps):
Crtl+C
Ctrl+V
markera sedan själva mössan och högerklicka, sen select inverse och sedan delete.
Sedan ctrl+t (eller är det shit+t?) för att leka med storleken på mössan.
Som sagt ovan.
Använder du photoshop så släng in båda i programmet, högerklicka på trollstaven och välj line tool(Det är bara ett streck).
Sen klickar du ut så att du har en linje runt mössan och antingen dubbelklickar för att länka ihop dem eller så klickar du där du började dra en linje.
Ctrl+C på din markering, öppna den andra bilden som du vill ha mössan på, Ctrl+V så hamnar mössan på ett eget lager.
kanske lite väl enkelt men (i ps):
Crtl+C
Ctrl+V
markera sedan själva mössan och högerklicka, sen select inverse och sedan delete.
Sedan ctrl+t (eller är det shit+t?) för att leka med storleken på mössan.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!