2010-10-22, 00:13
Medlem
Aerialss avatar
Hej,

Jag har en ny burk med win 7. Då bredbandet inte kommer förrän om några veckor så sitter jag här med iphonen som enda alternativ. Win 7 hittar telefonen, men internetdelningen fungerar inte. Jag har läst att det skall fungera bättre med iTunes installerat.. Men hur får jag det installerat utan tillgång till internet? Kan jag få det genom logiken på något sätt? Mvh
Citera
2010-10-22, 00:27
Medlem
Xymers avatar
Om du har nån polare i närheten kan du bara ta med dig en usb-sticka alternativt använda din iphone som lagring, annars vet jag inte riktigt. Hur som helst ska inte vara några problem egentligen.

Jag har själv använt mig av iPhone som internetlösning då min isp la ner nätet. Funkar sådär, sen har ju jag kass täckning där jag bor också.
Citera
2010-10-22, 00:54
Medlem
Aerialss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xymer
Om du har nån polare i närheten kan du bara ta med dig en usb-sticka alternativt använda din iphone som lagring, annars vet jag inte riktigt. Hur som helst ska inte vara några problem egentligen.

Jag har själv använt mig av iPhone som internetlösning då min isp la ner nätet. Funkar sådär, sen har ju jag kass täckning där jag bor också.

Tack för responsen. Lagring säger du, kan jag "ladda ner" den nyaste versionen av iTunes via luren och föra över den till datorn? Har googlar men hittar NAda!
Citera
2010-10-22, 10:10
Medlem
Aerialss avatar
Bump.
Citera
2010-12-12, 18:28
Medlem
Har samma problem fast efter formatering. Kruxet är dock att iTunes 10.3 eller vilken version det nu är ej går att installera med det service pack jag har. Dvs jag måste uppdatera Windows, som kräver internet. Jäkla skit. Går det inte få iphonen att connecta på något annat sätt? Annars får jag väl låna ett mobilt bredband för att se om det kanske löser mina problem.
Citera
2010-12-13, 12:52
Medlem
pröva om det går att ladda ner itunes genom iphone
Citera
2010-12-13, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megazutten
pröva om det går att ladda ner itunes genom iphone

Är tveksam till det faktiskt, ska du ladda ner filer som är större än 20 MB krävs Wifi. Moment 22 någon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in