2009-12-28, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leprasjukling
Rekomenderar starkt att du åker dit, ligger på Friggagatan 6

Chat Noir är väl nerlagt?
Citera
2009-12-29, 13:41
Medlem
Sthlm-hunds avatar
stripp

chat noir har flyttat, wandas ligger kvar på samma ställe, gamla babydoll har slagit sig samman med Maxime

Flera tjejer som åker från sthlm för att dansa i GBG för att sthlms klubbarna tar 40% av tjejernas inkomster och klubbarna i GBG låter dem behålla allt själva mot att de dansar öppet på scen för alla några gånger.

eller liknande, så var det i alla fall förr i tiden..
Citera
2009-12-29, 14:05
Medlem
bevpluts avatar
vart har chat noir flyttat? någon som vet om wandas skall ha mer gyttjebrottning?
Citera
2009-12-29, 14:14
Medlem
orengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leprasjukling
Rekomenderar starkt att du åker dit, ligger på Friggagatan 6

haha, har du varit i stan senaste året så kommer du att se att alla husen är rivna och nya byggen tar form...
Citera
2009-12-30, 13:03
Medlem
gadden666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurtz
Någon som kommer ihåg Melissa? lite stockholmsdialekt. Asiatiska. Jobbade på Chat noir där det låg förut och även på Wandas. Någon som vet vart hon tog vägen?

Nån som har NÅGON liten ledtråd var hon tog vägen?
Citera
2009-12-30, 15:03
Medlem
StureSventons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gadden666
Nån som har NÅGON liten ledtråd var hon tog vägen?
Läs tråden igen!
Citera
2009-12-30, 16:31
Medlem
Skrivs inget om Moulin Rouge, finns den inte kvar? Har haft några mysiga stunder där...
Citera
2009-12-30, 19:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Michailoff
Skrivs inget om Moulin Rouge, finns den inte kvar? Har haft några mysiga stunder där...

Det var den som låg i Möndal om jag inte minns fel? Jag gick över en bro ifrån scandic möndal och kom till Moulin Rouge. Var där ett par gånger och det var alltid lite små mysigt, ingen press på en att köpa någon lady drink eller privat dans! Köpte dock en lady drink till "Linda Bill" hon som var med i någon dokusåpa för några 10 tals år sedan. Någon som vet om hn är kvar i branschen? Sen hörde jag att Moulin Rouge hade stängts för något år sedan men det kanske inte stämmer?
Citera
2009-12-30, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kstrom
Det var den som låg i Möndal om jag inte minns fel? Jag gick över en bro ifrån scandic möndal och kom till Moulin Rouge. Var där ett par gånger och det var alltid lite små mysigt, ingen press på en att köpa någon lady drink eller privat dans! Köpte dock en lady drink till "Linda Bill" hon som var med i någon dokusåpa för några 10 tals år sedan. Någon som vet om hn är kvar i branschen? Sen hörde jag att Moulin Rouge hade stängts för något år sedan men det kanske inte stämmer?

Linda Bill är nu typ personalansvarig på maxim i Karlstad... Vet inte om hon jobbar så mkt längre. Trevlig tjej dock!
Citera
2009-12-30, 22:42
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kstrom

Det är väl en herrans massa år sedan den stängde. Jag bodde till och med kvar i Sverige då.
Citera
2009-12-31, 01:03
Medlem
Nä, den låg på Andra Långgatan, mittemot skivaffären.
Citera
2009-12-31, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Michailoff
Nä, den låg på Andra Långgatan, mittemot skivaffären.
Den ligger kvar där, men har bytt namn till Maxim
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in