2009-01-29, 12:45
Bannlyst
Lolita jobbar ju på Maxim nummera!!
Fin sajt med härliga bilder på Lolita, Donna, Chantelle, Jade, Niqa, Rachel, Reneé, Sammie och Tracy.

http://www.clubmaxim.se/
Citera
2009-01-29, 13:27
Medlem
kallepets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanoAcarGay
Fin sajt med härliga bilder på Lolita, Donna, Chantelle, Jade, Niqa, Rachel, Reneé, Sammie och Tracy.

Det ser ut som att det är gamal inredning från Babydoll!
Citera
2009-01-29, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallepet
Det ser ut som att det är gamal inredning från Babydoll!

Stämmer, samma ägare.
Citera
2009-02-02, 14:05
Medlem
Citat:

Är det någon som vet vart Stefanie, den söta blonda tjejen på Wandas, har tagit vägen?
Citera
2009-02-02, 14:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tristan45
Är det någon som vet vart Stefanie, den söta blonda tjejen på Wandas, har tagit vägen?

Inte blond men jag kommer ihåg en mörkhårig tjej med sträv röst och delvis grekiskt påbrå som jobbade på Wandas och som kallade sig Stefanie och var ihop med någon flintskallig dörrhora, henne såg på Maxim för halvtannat år sedan, jobbade bara då och då sa hon.
Citera
2009-02-02, 20:43
Medlem
Citat:
Inte blond men jag kommer ihåg en mörkhårig tjej med sträv röst och delvis grekiskt påbrå som jobbade på Wandas och som kallade sig Stefanie och var ihop med någon flintskallig dörrhora, henne såg på Maxim för halvtannat år sedan, jobbade bara då och då sa hon.
Jo, det stämmer. Hon var på Maxim i början av förra året. Jag tror att hon jobbade på Baby Doll också när det fanns. Hon berättade för mig att hon också hade jobbat i Paris.
Citera
2009-02-03, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oryx
Jo, det stämmer. Hon var på Maxim i början av förra året. Jag tror att hon jobbade på Baby Doll också när det fanns. Hon berättade för mig att hon också hade jobbat i Paris.
Det är inte henne jag menar. Ni tänker på tjejen med siliconbröst på Maxim. Tror att hon slutat. Jag taänker på en annan tjej som jobbade på Wandas i slutet av 2008. Söt tjej med lång blondt hår och stora naturliga bröst. Vart kan denna skönhet tagit vägen?
Citera
2009-02-15, 21:29
Medlem
Vad har hänt med wandas?

Otrevlig personal och stället blir mer och mer nergånget?
Citera
2009-02-15, 23:48
Medlem
just don't even ask... Tror mycket pengar försvinner till ledningen och sen har NÅN börjat anställa rediga stolpskott som inte har där att göra från första början.. jag övergav den sjunkande skutan innan råttorna gjorde det... Vi fick/får betala 100 spänn om dagen för "städ" som inte ens funkar, finns inte mycket som är helt på det stället. Går man barfota från baren till logerna så ser man ut som man traskat barfota genom hela Gbg centrum...
Citera
2009-02-16, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrulyEden
just don't even ask... Tror mycket pengar försvinner till ledningen och sen har NÅN börjat anställa rediga stolpskott som inte har där att göra från första början.. jag övergav den sjunkande skutan innan råttorna gjorde det... Vi fick/får betala 100 spänn om dagen för "städ" som inte ens funkar, finns inte mycket som är helt på det stället. Går man barfota från baren till logerna så ser man ut som man traskat barfota genom hela Gbg centrum...
Du kan väl börja jobba på Maxim ?
Citera
2009-02-16, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oryx
Du kan väl börja jobba på Maxim ?
funderar i de banorna, men just nu finns annat som är viktigt så stripperiet får stryka på foten tills skolan återigen tillåter det.
Citera
2009-02-16, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrulyEden
funderar i de banorna, men just nu finns annat som är viktigt så stripperiet får stryka på foten tills skolan återigen tillåter det.
Tror att du skulle passa bra på Maxim. Där finns det faktiskt en del tjejer med högre IQ än en fiskmås
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in