Ja, kring det där får jag inte mitt huvud runt. Hur kommer det sig att kända, vältränade snubbar som Paulo och Niclas går till prostituerade? De torde väl få gratis f-a utan problem, typ, har alltid ett par KKs i hölstret?
Både Paolo och Niclas har ju sugit av Hildebrand så det är väl där allt börjar...
Ja, kring det där får jag inte mitt huvud runt. Hur kommer det sig att kända, vältränade snubbar som Paulo och Niclas går till prostituerade? De torde väl få gratis f-a utan problem, typ, har alltid ett par KKs i hölstret?
Gammalt djungelordspråk: man betalar inte för sexet utan för att få henne att gå efteråt.
Kommer Niclas att ringa tv4-sekten och be om programtid för pk-avbön ?
Vad står det i förundersökningen? Handlade brottet om att thaimassösens flinka fingrar av misstag vidrört Niclas ädlaste del under ett fåtal sekunder?
Eller hade Niclas "nöjesprofilen" Wahlgren bonkat på thaitjejen till 100% ?
Inget misstag, nej.
Närvarande vid förhöret var förhörsledaren (FL), biträdande förhörsledaren, misstänkt Wahlgren (NW) samt försvarare Mikael Gonzalez (MG):
FL: Vilken typ av massage betalade du för?
NW: Jag hatar sån där när dom bänder, vad det nu heter. Jag vill ha i ländrygg, axlar och så. Oljemassage heter det.
FL: Du betalade 400 kronor. Jag antar att någon kommer och tar dig någon stans. Förklara vad som sker nu?
NW: Man bokar en massage, åsså man gå in i ett rum, det kommer någon och masserar.
FL: Vad händer den här gången?
NW: Det är precis det som hon gör också. Ja.
FL: När du säger att "Det kan varit så att jag bet för en sexuell tjänst", förklara hur det gick till?
NW: Då har det väll varit så att hon har börjat massera på vissa ställen. Och frågat ska du ha massage där också.
FL: Vart?
NW: På könsorgan. Också säger man, eller jag sa väll "nja". Också började det, och sen "okej då". Åsså gör hon det. Så tycker man inte att det är så kul, så avbryter man och går därifrån. ..Eller "kul".. Man skäms.
FL: Men med "man" menar du?
NW: Jag.
FL: Hur länge håller dom på att ta på ditt kön?
NW: Det har jag ingen uppfattning om, men inte länge.
FL: Fick du utlösning nån gång?
NW: Det bör jag nog ha fått, kan inte svära på det. Kommer inte ihåg. FL: Tar hon på ditt kön med handen?
NW: Ja med handen
FL: Hur är hon klädd?
NW: Ingen aning, hon har kläder, men vad vet jag inte
FL: Hon har kläder på sig?
NW: Ja.
FL: Hur är det med betalningen?
NW: Jag betade väll henne kontant.
Antar att Niclas fick ligga mycket med fitness-Julia framtill december 2019, sen tog det slut. Efteråt kom pandemin, då fick han svårt att dejta.
I januari -22 hade Niclas fått nog av ensamheten och beslöt därför att besöka Armfeldtsgatan 12, där thaimassösen råkade vidröra hans familjelycka.
Tyvärr var Thaisalongen bevakad av polismakten och Niclas fanns med i kundregistret. Illa. Maximal otur för en reko kille.
Visst, Niclas är trevlig, duktig och driftig som PT, men att förstöra allt är det många som funderar nu. Niclas kommer få äta upp detta eller så rycker han på axlarna och vänder blad, finns alltid två sidor att spinna vidare på, skaka av sig eller gräva ner sig.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!