2022-10-07, 00:28
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Bra jobbat Niclas !

Uppenbart att Niclas har det som krävs för att lägra unga fagra damer.

Mannen närmar sig 60 och lyckas fixa en 22 år yngre blond heting.

Vad krävs för att lyckas med denna bedrift ?

#Känd ✓
#Rik ✓
#Vältränad ✓

Alltmedan 80% av alla unga friska Svensson-killar med vanliga jobb förgäves jagar tjejer på nätet
utan att lyckas. Ett fåtal toppkillar får ligga, men de flesta får fortsätta att drömma..
Rik? Hahaaaaa
Känd? C-kändis.
De flesta yngre tjejer i dag är totalt ointresserad av Herr Wahlgren och ser honom som en slemmig typ..
Citera
2022-10-07, 09:39
Medlem
Citat:
Bra jobbat Niclas !

#Känd ✓
#Rik ✓
#Vältränad ✓

Alltmedan 80% av alla unga friska Svensson-killar med vanliga jobb förgäves jagar tjejer på nätet
utan att lyckas. Ett fåtal toppkillar får ligga, men de flesta får fortsätta att drömma..

Kändisskapet, pengarna, hans syster och hela den där livsstilen kommer väl att förblinda henne i några år men sedan kommer hon att nli medveten om hans åldrande.

Om 5 år är hon 40, i den åldern blir man plötsligt ännu mer intresserad av sex
då är Niclas 60 +

När hon är 45 är han närmare 70 ( ! )

Hon rör sig i gymmiljö.

Det här förhållandet kommer förstås inte att hålla särskilt länge
Citera
2022-10-07, 11:10
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tutrut
Kändisskapet, pengarna, hans syster och hela den där livsstilen kommer väl att förblinda henne i några år men sedan kommer hon att nli medveten om hans åldrande.

Solklart att tjejan är en uppåtsträvare som fått napp på storgäddan.

Som med alla andra uppåtsträvare som passerat i Niclas liv.

Fitness-Julia okänd 3 barnsmamma från Jönköping fick plötsligt utrymme i aftonpressen 2018. Varför ?
Jo, hon dejtade Nicke W.

Lägg till C-kändisen Kicken som också steg några pinnhål i kändisskap då han började hänga med NW.

Citat:
Ursprungligen postat av Tutrut
Om 5 år är hon 40, i den åldern blir man plötsligt ännu mer intresserad av sex
då är Niclas 60 +

När hon är 45 är han närmare 70 ( ! )

Hon rör sig i gymmiljö.

Det här förhållandet kommer förstås inte att hålla särskilt länge

40-åriga kvinnor som är intresserade av sex ?

Nicke W har haft lätt att fixa brudar och han får ligga, men han är ju inte 20 längre utan nära på 60. Han är i en ålder då de flesta män nöjer sig med att påta i trädgården och leka med barnbarnen, fast de egentligen drömmer om att få göka 35-åriga fitness-hetingar.
Citera
2022-10-07, 11:32
Medlem
HeroesSilencios avatar
Gamle gode Nicke, han har en fallenhet för gymtjejer och det var ju det som fick Laila B att på dagen bryta med han och kasta ut han från villan på Lidingö. Blir säkert en mysig romans det här men några framtidsutsikter har den inte. Ger relationen noll chans att överleva mer än de 18 månader som man rent biologiskt är kär.
Citera
2022-10-07, 11:34
Medlem
Citat:
Solklart att tjejan är en uppåtsträvare som fått napp på storgäddan.

Som med alla andra uppåtsträvare som passerat i Niclas liv.

Fitness-Julia okänd 3 barnsmamma från Jönköping fick plötsligt utrymme i aftonpressen 2018. Varför ?
Jo, hon dejtade Nicke W.

Lägg till C-kändisen Kicken som också steg några pinnhål i kändisskap då han började hänga med NW.

40-åriga kvinnor som är intresserade av sex ?

Nicke W har haft lätt att fixa brudar och han får ligga, men han är ju inte 20 längre utan nära på 60. Han är i en ålder då de flesta män nöjer sig med att påta i trädgården och leka med barnbarnen, fast de egentligen drömmer om att få göka 35-åriga fitness-hetingar.

Jag ifrågasätter inte Niclas anledning

Jag tror bara inte att relationen kommer att vara långvarig eftersom han är så pass gammal

Det är lite allmänt känt att en kvinnas sexlust är som starkast i 40-års åldern . Det är också oftast i den åldern kvinnor skiljer sig.

Hon är snygg och ung och rör sig i gymmiiljö.
Niclas är snart 60. Vad är framtiden för henne? Att han blir 65 och 70 och 75 ...när hon bara är 55 är han typ död.
Kul.
Citera
2022-10-07, 13:44
Medlem
AbuserUsers avatar
Fy fan vilken jävla pajas Niklas är asså. Grät inte han ut nyss i blaskan och nu hör av sig med ett "scoop". Han är tillsammans med en 22 år yngre gymbrud! Lycka till säger jag! Om 3 år max, snyftar du igen med snor på överläppen!

Citat:
Vi har dessutom barn i samma ålder. Det är så mycket check, check, check och vi har redan gått igenom listan. Vi har en sådan jävla bra grund.

Citat:
Rebecca är min flickvän och jag är hennes gubbe.
Citera
2022-10-07, 16:39
Medlem
Är det någon mer än jag som uppfattar Niclas som rejält patetisk?
Citera
2022-10-07, 16:45
Medlem
mjukmjukares avatar
Jag tycks vara i underläge med att tycka att Niclas Wahlgren håller en jävligt låg profil och verkar soft. Han har inte påverkat mig på ett dramatiskt sätt iaf.

Citera
2022-10-07, 17:58
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Är det någon mer än jag som uppfattar Niclas som rejält patetisk?

Både och.

Han verkar ha svårt att upprätthålla en långvarig parrelation.

TjabaTjenaHallå-Niclas är ingen djuping utan mer åt det ytliga hållet.

Å andra sidan: Han är frisk, hälsosam, har pengar på banken och är KÄNDIS.

Speciellt det sistnämnda gör att tjejerna blir intresserade och tar initiativ.

Nu har han fått ihop det med en 35 årig Fitness-heting med sängkammarblick som ser ut att vara pigg i bäret. Alltså hög sannolikhet att Niclas får ligga med ett 22 år yngre snyggo, vilket inga andra vanliga 57 åriga Svensson-män får på laglig väg.

Tyvärr är smolket i Niclas glädjebägare att Fitness-tjejen använder honom som stege in i kändisvärlden. Hennes instaflöde kommer definitivt att följas av fler med den nye "pojk"-vännen. Möjligen det hon är ute efter. Ändå WIN-WIN för båda.
Citera
2022-10-08, 12:04
Medlem
Citat:
Bra jobbat Niclas !

#Känd ✓
#Rik ✓
#Vältränad ✓

Checklistan känns igen, Hjelt är nog bara ute efter kändisligg för salta på sitt eget s.k. varumärke.
Citera
2022-10-10, 20:11
Medlem
RollonHomies avatar
Är han verkligen PT?

Jag satt framför teven för några dagar sen och zappade och då var det något program där ett gäng svenska kändisar höll på med nån militärträning. Jag tittade bara som hastigast och då var dom i en barack och Niclas böt om. Han stod utan tröja och han var ju inte direkt i form. Han såg lite undernärd ut.

Kanske kan vara bra att vara tillsammans med en tjej som håller på med fitness då, så han får lite mer koll på grejerna.
Citera
2023-02-18, 07:05
Medlem
Kanske kan vara bra att vara tillsammans med en tjej som håller på med fitness då, så han får lite mer koll på grejerna.[/quote]

Det är redan slut med blondinen. Ingen står ut med herr Wahlgren. Jobbigt när de sålt in sig snabbt som rese-träningskonceptet ”Team Wahlgren”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in