Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-01-30, 19:04
  #157
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av catlover2013
Skrev detta i Laila Bagge-tråden också. Tror fan han var otrogen ändå.... Annars kan det väl inte bli sådan ENORM iskyla??!

http://hant.se/darfor-blev-niclas-wa...-fruktansvart/

Japp lr så har nävarna talat...han har hett temperament enl honom själv!
Citera
2015-01-30, 19:08
  #158
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whipmaster
Japp lr så har nävarna talat...han har hett temperament enl honom själv!


Psykopatvarning på en mening i den artikeln: "jag älskar henne till döds"...
Ryser inombords när jag läste det!
Citera
2015-01-30, 20:26
  #159
Medlem
han borde dejta jessica al-näs ,hon har ju ochså blivit dumpad.alltså jessica som brukar va på nyhetsmorgon ,lets dance. niklas är en bra kille.
Citera
2015-01-30, 21:10
  #160
Medlem
ApanBapans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thabita
Nicke-Picke talar ut:

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle20241190.ab

http://www.expressen.se/noje/niclas-...tet-med-laila/

Är det bara jag som tycker att både innehåll och val av tidpunkt (efter skönhetsingrepp) snarast verkar bygga på det martyrskap han säger sig försöka jobba bort?

Offt: Hade jag haft ett ex som fortfarande var kär, så hade jag till en början också markerat med viss "iskyla" så inget skulle kunna misstolkas från min sida.
Citera
2015-01-30, 21:31
  #161
Medlem
Tror han vart otrogen, såg honom i höstas i linköping ragga på yngre brudar...

på platens vare f.ö.
Citera
2015-01-30, 22:03
  #162
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanelipulla
När jag hör namnet Niclas Wahlgren. Det första jag tänker på.. liten kuk, kokain och pratar snusk.
ibörjan av förhållandet så är man så kär så man inte bryr sig om att petter nicklas är liten,men efter några år så är det nog inte så kul längre
Citera
2015-01-30, 22:58
  #163
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NygammalVals
Jag ger äktenskapet mellan Laila och Niclas max fem år. Egentligen ger jag det bara tre år.
ja du hade rätt
Citera
2015-01-30, 23:07
  #164
Medlem
men han går ju i terapi för att bli en ärligare person,bra att han gör det
Citera
2015-01-31, 01:49
  #165
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Psykopatvarning på en mening i den artikeln: "jag älskar henne till döds"...
Ryser inombords när jag läste det!

Äsch. Vanligt engelskt uttryck ""love her/him to death" säger man om sin mor, far, syster, flickvän osv.

Niclas säger f ö samma sak om Pernilla, om du lyssnat på podden.
Citera
2015-01-31, 09:58
  #166
Medlem
Jag läser om Niklas utspel i tidningen men jag kan inte fokusera på annat än dom där glasögonen han har fått på sig efter sin operation, så läser jag några rader till och stannar upp och återigen är det bara glasögonen jag ser, det går bara inte att ta han på allvar el känna någon helst medkänsla då glasögonen tar över allt. Snälla släng dom glasögonen Niklas, det går ju inte det här.
Citera
2015-01-31, 10:53
  #167
Medlem
Zurfarn08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ApanBapan
Är det bara jag som tycker att både innehåll och val av tidpunkt (efter skönhetsingrepp) snarast verkar bygga på det martyrskap han säger sig försöka jobba bort?

Offt: Hade jag haft ett ex som fortfarande var kär, så hade jag till en början också markerat med viss "iskyla" så inget skulle kunna misstolkas från min sida.

Det känns onekligen desperat att ställa upp för en intervju medan man fortfarande läker efter en operation...
Citera
2015-05-20, 18:12
  #168
Medlem
W-Zinks avatar
Haha, ser aldrig på Vardagspuls i vanliga fall. Få inte för er det. Men just nu är Nicklas Wahlgren i studion och lagar mat med gråten i halsen! Hahaha

Han gråter nästan nu och låter psykotisk.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback