2004-06-25, 00:35
Medlem
Har hört att det stämmer som trådstartaren skrev. Dock bara ryktesvägen, och det för flera år sedan, men ändå.
Citera
2004-06-25, 00:42
Medlem
showdowns avatar
Han hade en intensiv period för ca två år sedan. Påminde lite om vår kära BB-olivens beteende innan BB. Hem med små söta Östermalmsdockor och sedan lite vitt puder. Tyvärr var min dåvarande flickvän en av dem. Men hon åkte ut ganska kvickt efter hennes s k bekännelse...
Man kan visst leva länge på sk skådisprestation i en dålig film, iofs numera en kultrulle ska erkännas...
Citera
2004-07-03, 22:52
Medlem
Visst f-n stämmer det. Fick det bekräftat igår natt av en annan polers, som varit med flera gånger. Pågår visst fortfarande. En hel del damer med olika problem häckar i sällskapet ochså.
Citera
2004-07-04, 15:35
Medlem
Deer-Hunters avatar
Man behöver ju inte ha drogproblem för man drar några linor cola ibland. Och jag tror inte han håller på med sånt har träffat han flera gånger och han är inte den typen som håller på med sånt. Han är en jävligt rolig kille även privat. En kompis jobbar ofta med honom och han säger att nicklas är en av dom roligaste personer han träffat.
Citera
2004-07-09, 12:19
Medlem
Minns att min flickvän nämnde något om att hon trodde att herr Wahlgren använde droger. Har inte diskuterat det vidare med henne, men ska ta upp det vid tillfälle för att se vad hon baserade detta uttalande på. (Hon dejtade Niclas under 3-4 månader våren 2003 - inte den enda om man ska tro ryktet...)
Citera
2004-07-25, 13:11
Medlem
bilder på hans ex

såg att det låg bilder uppe på www.synd.nu på hanses ex flickvän!
"Maria/majsan från vasastan, sthlm"
ytterligare en stackars tjej i mängden...

http://www.synd.nu/vB3/forumdisplay.php?f=14
Citera
2010-03-07, 15:13
Medlem
Brutes avatar
Wow, villken bump jag får göra nu! 2004-2010...

Någon som har initierad info varför turturduvorna Niclas & Laila valde att gifta sig på en dag då i stort sett ingen av familjemedlemmarna kunde närvara vid bröllopet?

//Brute
Citera
2010-03-07, 16:34
Medlem
Har hybris och älskar det vita guldet tydligen har jag hört. Snart går ridån ner! Hejdå. Verkligen duktig kock och reseprg ledare i förkväll HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Citera
2010-03-07, 16:35
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brute

Någon som har initierad info varför turturduvorna Niclas & Laila valde att gifta sig på en dag då i stort sett ingen av familjemedlemmarna kunde närvara vid bröllopet?

//Brute

För att de är lika stora egon som sina syskon?
Citera
2010-03-07, 16:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brute
//Brute
Skulle jag också vilja veta fast jag vill ändra på frågan.
Bröllopet kan väl knappast varit hemligt i den närmaste familjen om de har någorlunda sund kommunikation. Varför valde stora delar av familjen att vara frånvarande?
Vill man så kan man vara närvarande, det är bara frågan om val och "familjen" valde annorlunda.
Citera
2010-03-07, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikJ
Skulle jag också vilja veta fast jag vill ändra på frågan.
Bröllopet kan väl knappast varit hemligt i den närmaste familjen om de har någorlunda sund kommunikation. Varför valde stora delar av familjen att vara frånvarande?
Vill man så kan man vara närvarande, det är bara frågan om val och "familjen" valde annorlunda.
Iblan kanske man inte väljer själv.
Citera
2010-03-07, 18:56
Medlem
Brutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janthomas
Iblan kanske man inte väljer själv.

Förklara det påståendet.

//Brute
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera