Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-03-07, 19:12
  #25
Medlem
EnMysigVariants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brute
Wow, villken bump jag får göra nu! 2004-2010...

Du är en internetstjärna för denna otroliga bump! Det är faktiskt lite karate kid style.

Känner inte NW men har genom jobbet varit i kontakt med "kretsen runt omkring". Som skrivits innan har jag fått intrycket av att det är en egotripp påeldad av LB (då hon ska in i en rätt uppmärksammad showbiz-familj). "Det här är vårt datum för den här dagen ska handla om oss och det är vi som kränger bilder till Svensk Damtidning och det är vi som ska gräva ut Johan T Lindvall ur röven bla bla". Ska dock inte vara några konflikter inblandade.
Citera
2010-03-07, 19:14
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brute
Förklara det påståendet.

//Brute
Törs inte!!!
Citera
2010-03-07, 19:18
  #27
Medlem
burfogels avatar
De sa i en intervju att Niclas familj är en teaterfamilj som i princip alltid uppträder, så när de än skulle gifta sig skulle x släktingar inte kunna närvara, eftersom i teatervärlden kan man inte ta ledigt hur som helst.
Citera
2010-03-07, 19:25
  #28
Medlem
Och vilket miffo skulle köpa en platta med den där jävla nörden Niclas Wahlgren? Vore det inte för att han hade föräldrar som är kända skulle han få jobba på kassan på ICA, men som sagt vem faan köper en "platta" av dåren?!! Men han håller sig framme på alla jävla evenemang och ställen för att visa sitt tryne så han kan få 5 minuter extra i media. Men vad faan är han känd för egentligen förutom att lalla runt med sin syrra eller något jävla sjukt dåligt försök att agera skådespelare i nån rulle på 80-talet. Media-kåtare person - känd för ingenting - får man verkligen leta efter... Men nu kanske han kan få 5 minuter igen då han gift sig med jury-kärringen i idol
Citera
2010-03-08, 10:57
  #29
Medlem
NygammalValss avatar
Jag ger äktenskapet mellan Laila och Niclas max fem år. Egentligen ger jag det bara tre år.
Citera
2010-03-09, 12:07
  #30
Medlem
sajebiss avatar
Har aldrig träffat NW själv men däremot så har vi gemensamma bekanta och när de diskuterar honom så kommer det alltid upp att han tycker om att trycka på brudarna i trumpeten. Så om ni ser Laila stövla fram som Zeb Macahan någon dag så vet ni vad som har praktiserats...
Citera
2010-03-09, 12:11
  #31
Medlem
Krackels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NygammalVals
Jag ger äktenskapet mellan Laila och Niclas max fem år. Egentligen ger jag det bara tre år.
Varar överhuvudtaget ett kändisförhållande någonsin över 5 år?
Citera
2010-04-10, 23:19
  #32
Medlem
Youngboyss avatar
För ett par år sedan eller ganska många år sedan ca 02-03 så skulle NW och hans syster PW vara på något slags "jippo" på Astrid lindgrens värld eller något i Stockholm och var tydligen riktigt otrevliga mot såväl ungar som anställda och pratade mest i telefon.
Citera
2010-04-12, 14:07
  #33
Medlem
Har dragit ladd med NW på en fest i mitten av 90-talet.
Citera
2010-04-12, 20:05
  #34
Medlem
farbror Svens avatar
I pedofilkretsar lär Wahlgren-familjens schamporeklam från 70-talet vara samlarobjekt. Alltid något.
Citera
2010-04-13, 23:21
  #35
Medlem
för 10-12 år sedan tokraggade NW på en tjej på mitt jobb. Varje fredag eftermiddag kom han själv och överlämnade ett jättefång rosor. Detta gjordes vid 15-tiden precis när aw-korkarna åkte ur.
Vet inte om han fick doppa men det susades ganska mycket om detta. Efter fem sex fredagar kom inte NW tillbaka mer.
Citera
2014-03-01, 17:36
  #36
Medlem
QueerSchilvias avatar
Hur mycket NW än försöker så kommer ingen gå på att han är hetero.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback