Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-15, 04:45
  #769
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Vad var det som gjorde att det inte fungerade med hans bar ICE? Och varför drog han hem från Kambodja? Verkar ju ha gått helt åt pipan för han hemma igen. Levde på att sälja Situation Sthlm typ. Misär. Var han kraftigt alkoholiserad eller vad var problemet?

Det verkar mest vara snack det där som Vikingdomen yrar om. Jag kände Moosa hela den där tiden och kan upplysa om att Carl var en riktig psykopat.

Jag såg honom gå loss på en autistisk kille en gång det var inget trevligt. Tydligen gillade han att bajsa på tjejer med. Men man ska inte tala illa om de döda.
__________________
Senast redigerad av Interpersonal 2024-02-15 kl. 04:53.
Citera
2024-02-15, 06:05
  #770
Avstängd
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Interpersonal
Det verkar mest vara snack det där som Vikingdomen yrar om. Jag kände Moosa hela den där tiden och kan upplysa om att Carl var en riktig psykopat.

Jag såg honom gå loss på en autistisk kille en gång det var inget trevligt. Tydligen gillade han att bajsa på tjejer med. Men man ska inte tala illa om de döda.

Jag brukade knulla en porrskådis på 90-talet som jobbat för honom på Tabu.
Han både pissade och bajsade på tjejer. Men detbvarvhelt valfritt. Flera av tjejerna vägrade såklart. Men det finns alltid trasiga själar i den branschen tyvärr
Citera
2024-02-25, 23:06
  #771
Medlem
Tro inte på vad vikingadomen har skrivit! Jag undrar seriöst hur Serungs sista 10år i livet var!
Är det någon som kände honom och vill berätta. Ej vikingadomen.
Citera
Igår, 23:58
  #772
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Tro inte på vad vikingadomen har skrivit! Jag undrar seriöst hur Serungs sista 10år i livet var!
Är det någon som kände honom och vill berätta. Ej vikingadomen.


Kände och kände, jag vet en del.
Ca sept-okt 2010 Carl har återvänt till Sverige, har en allvarlig knivskada i halsen, bor på vandrarhem, får pengar från soc, dricker Bjornebryg 7,2 till frukost.
Sommaren 2015: Carl har blivit utkickad från Kambodja, bor på vandrarhem i Uppsala, får pengar från soc. Säljer Situation Stockholm på stan i Uppsala. Försöker lura en annan socialbidragstagare (utan tillstånd att sälja tidningen) att lägga hela sitt bidrag på tidningar som de tillsammans ska sälja och sedan ska de dela förtjänsten.
Efter sommaren 2015: Carl får en liten hyreslägenhet i Eriksberg, där han dör 2022. Enligt en artikel i UNT (bakom betalvägg) var han väldigt isolerad där och fick aldrig besök, enligt grannar..
__________________
Senast redigerad av Vicepresidenten Idag kl. 00:09.
Citera
Idag, 09:00
  #773
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vicepresidenten
Kände och kände, jag vet en del.
Ca sept-okt 2010 Carl har återvänt till Sverige, har en allvarlig knivskada i halsen, bor på vandrarhem, får pengar från soc, dricker Bjornebryg 7,2 till frukost.
Sommaren 2015: Carl har blivit utkickad från Kambodja, bor på vandrarhem i Uppsala, får pengar från soc. Säljer Situation Stockholm på stan i Uppsala. Försöker lura en annan socialbidragstagare (utan tillstånd att sälja tidningen) att lägga hela sitt bidrag på tidningar som de tillsammans ska sälja och sedan ska de dela förtjänsten.
Efter sommaren 2015: Carl får en liten hyreslägenhet i Eriksberg, där han dör 2022. Enligt en artikel i UNT (bakom betalvägg) var han väldigt isolerad där och fick aldrig besök, enligt grannar..
Tusen tack för informationen. Det låter som ett tragiskt avslut på livet. Jag kommer ihåg när Carl var i högform när Cabaret royal tror jag det hette. Västmannagatan, han hade en lägenhet i innerstan, men blev av med kontraktet. Det var en speciell människa.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback