2010-10-20, 16:31
Medlem
Lånat ut min dator till ett par personer under en kort tid nu och när jag fick tillbaks den såg jag i webbhistoriken att det fanns ett par.. ehh lite annorlunda hemsidor besökta..

Går det på något sätt att se vilken tid/datum någon var inne på just den länken?
Citera
2010-10-20, 16:42
Medlem
micaeles avatar
Vilken webläsare? Användes Firefox är det en barnlek. Historik->Visa all historik.
Citera
2010-10-20, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Vilken webläsare? Användes Firefox är det en barnlek. Historik->Visa all historik.

Smart av mig att inte säga det , nä, det är tyvärr Internet Fucking Explorer som är installerat på denna dator. Är inte bekväm med det alls, hittar inte ens "Internetegenskaper" eller vad det hette för 5 år sen när jag använde IE senast där man raderade kakor, historik osv för att inte morsan skulle få se vad man höll på med.
Citera
2010-10-20, 18:51
Medlem
Du vet inte hur man ser tiden/datumen med Internet Explorer?
Citera
2010-10-21, 12:43
Medlem
Bump, ingen som vet? Försökt googla men inte hittat något matnyttigt där heller.
Citera
2010-10-21, 18:34
Medlem
brianmolkos avatar
hm kan man se temporärar filer i IE alltså genom utforskaren, dvs om man vet att en av filerna tillhör sidan kanske man kolla datum
Citera
2010-10-21, 19:56
Medlem
det finns en en "favorit"-ikon i fältet över webbsidan, det är en gul stjärna, sedan står det "Favoriter"
klicka på den.
sedan kan du välja mellan flikarna "favoriter" "feeds" "tidigare".
klicka på tidigare.
sedan kan du välja "dag" "vecka" "månad" osv om du klickar på någon av dessa så kommer de besökta sidorna upp. vill du se när den senast är besökt så högerklickar du på "sidlänken" och sedan på egenskaper.

då får du upp en ruta med datum och klockslag

själv använder jag endast explorer som porrwebbläsare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in